/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
dansk hist opgave, hjælp
Fra : pappu
Vist : 273 gange
60 point
Dato : 18-11-08 17:40

Hej, jeg sidder med en diskussion til dansk-historie opgave,. Er der nogen der kan hjælpe:
Hvordan passer ludvig holberg ind i deismen? Og hvilke konsekvenser har deismen givet? Evt. en ide til hvordan jeg kan perspektivere holberg til troen(kirken) og fornuften.
Håber jeg kan få lidt hjælp. Tak.

Kommentar
Fra : pappu

Dato : 18-11-08 17:55

Hjælppppppppppp...
er der slet ikke nogle som kan hjælpe mig???

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 18-11-08 18:01

Ja øv, så må du jo lave det selv, ik?

Kommentar
Fra : svendgiversen