/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvor blev min drev af.
Fra : pitepite
Vist : 458 gange
125 point
Dato : 18-11-08 17:03

Hejsa.

På det sidste har min pcer problemer med altid at finde min harddisk og sørme om ikke min cdrom,brænder og dvd drev også er væk...

HJÆLP hvad sker der og hvad kan jeg gøre.. Jeg kan ikke engang install. windoes påny uden ekstern drev...

Hygge '
pite

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 18-11-08 17:04

Prøv følgende. Klik på Start – Klik på Kør > Skriv: Regedit - OK
Gå ned til HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318} ( findes kun en mappe der begynder med: 4D36E965 )
Hvis 'Upperfilters' eller 'Lowerfilters' står der, så slet dem. – Genstart Pc`en

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-11-08 17:34

peet 49 råd er sikkert fint.

Men du skal være meget sikker på hånden, og have hjælp hvis du er uerfaren, inden du begynder at rette direkte i regbasen.

En fejltagelse der, og du kan gå helt i sort.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 18-11-08 17:38

Enhedshåntering har intet med registreringsdatabase, at gøre. Det er regedit i KØR, der gør det.

Kommentar
Fra : pitepite

Dato : 18-11-08 19:05

Der hjap ikke en dyt.....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-11-08 21:32

Du skal nok til den slagne vej med at reinstallere.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-11-08 23:30

Prøv lige at gå i www.malwarecheck.dk og der hente et program der hedder Malwarebytescheck og kør det en gang tror nemlig du har noget snavs indenbords Transor har sikkert misforstået noget

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-11-08 23:31

Glemte lie at sige at du skal registrerer dig derinde

Kommentar
Fra : pitepite

Dato : 19-11-08 18:46

Kanon ide med at reinstallere Granner01, når ens drev nu ikke eksisterer..Lol

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 19-11-08 19:02

Fordi drevet ikke virker i windows, er ikke ensbetydende med, at det ikke virker under boot.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-11-08 11:54

Når bare drevet er der og det virker, så er det da ligemeget om windows kan bruge det, bare din PC kan.