/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Nybegynder
Fra : gandimand
Vist : 601 gange
300 point
Dato : 18-11-08 16:09

Hej

Vi går med tankerne om at købe en sejlbåd,vi har bestilt en sejl kursus.
Men er der nogen steder på nettet man kan hente noget gratis læse stof, så man er lidt på forkant inden man starter på kurset.

GandiMand

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 310 point
Dato : 18-11-08 16:18

Hej med dig/jer.
Prøv og kig lidt på det her:
http://www.duelighed.dk/
Det er det her i skal ha' bevis på og så velkommen til fritidslivet på havet.
Håber i bliver lige så glade for det som vi har været.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-11-08 16:34
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-11-08 16:36
Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 18-11-08 17:03

Efter at have undervist nybegyndere i mere end ti år er mit råd læs så lidt som muligt inden i starter.

Lad jeres forståelse følge den praktiske undervisning.

Jeg har mødt for mange der har læst alt for meget og så ikke kan få deres teoretiske verden som de har opbygget over en vinter til at stemme overens med den praktiske de møder.

Godkendelse af svar
Fra : gandimand

Dato : 19-11-08 14:08

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-11-08 16:18

Hej med jer.
1000 tak for point og held og lykke med det hele.
Håber i bliver glade for det.
Det kan i starten af et kursus virke som det rene volapyk men liiiige pludseligt falder det hele på plads.
Hvis jeg vidste hvor i bor kunne i købe vores bøger for vi har dem alle sammen.
V.H. Pia