/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
SWF med auto play
Fra : Maddog_dk
Vist : 889 gange
200 point
Dato : 17-11-08 15:34

Hej

Jeg sidder og knokler med et intranet hvor jeg skal afspille en profil film på.
filmen ligger som en *.swf fil.
Nu hvor jeg har prøvet ALT tænkeligt - og det stadig ikke virker er mit spørgsmål, hvordan indsætter jeg denne fil?
indtil videre har jeg end ikke kunne få den til at afspille filmen, så nu håber jeg virkelig meget på hjælp her inde fra kandu

/maddog

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-11-08 16:30
Kommentar
Fra : Maddog_dk

Dato : 17-11-08 20:28

det hjalp desværre ikke ret meget, er der mon en venlig sjæl der kan hjælpe mig en en kode stump - gerne en fuld kode stump

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 200 point
Dato : 17-11-08 21:31

Prøv om se om du kan bruge dette.
Læg mærke til at "flash.swf" filen står 3 steder.
Du kan jo prøve og rode lidt med.
Hvis du undre dig over du skal klikke 2 gange på flash før det virker så skal du bare kalde koden fra en ekstern fil... jeg bruger javascript så virker det ved første klik.

<object type="application/x-shockwave-flash" data="flash.swf" width="320" height="400" >
<param name="movie" value="flash.swf">
<param name="quality" value="high">
<param name="play" value="true">
<param name="LOOP" value="false">
<embed src="flash.swf" width="320" height="400" play="true" loop="false" quality="high" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"
type="application/x-shockwave-flash">
</embed>
</object>

Kommentar
Fra : Maddog_dk

Dato : 21-11-08 13:53

Hej

det virker ikke, der kommer kun en blank side frem

Godkendelse af svar
Fra : Maddog_dk

Dato : 25-11-08 11:22

Tak for svaret scootergrisen.