/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
sko??
Fra : drpf
Vist : 810 gange
50 point
Dato : 17-11-08 14:26

hej jeg søger og søger efter en helt bestemt sko/støvle jeg havde for en del år siden, det var de beste sko ever! de blev købt i bilka, navnet var boxer og de var sådan nogle sorte plateu sko ( buffalo efterligning) i storhedstiden,men uden snørre, kun med velkroluk...
nogle der ved noget om hvordan man kan skaffe sådan nogle i str. 39 ???

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-11-08 14:37

Det er meget tvivlsomt om de laves mere....det skifter hvert år med modellerne efter hvad der lige er moderne.

Så dit håb er måske at søge efter et par lidt brugte.....den blå avis, gul & gratis, trendsales, qxl og andre sider der handler med brugte ting

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-11-08 14:49

Prøv at kontakte Bilka det kan værer at du kan få en forbindelse til firmaet der producerede dem