/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kraftigere ringetone???
Fra : werter
Vist : 553 gange
100 point
Dato : 17-11-08 13:27

Jeg har lige købt en brugt Nokia 6300.
Men da jeg er lidt halvdøv, har jeg svært ved at høre ringetonen,
specielt, når telefonen ligger i lommen.

Jeg HAR skruet ringelyden op på fuld styrke
og jeg HAR prøvet alle de indbyggede ringetoner.
Kan jeg få en meget kraftigere ringetone
(bare én, der siger dingelingelingeling),
og hvordan får jeg den?

Mange hilsner fra
Werter

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-11-08 13:33

Ringetonerne bliver desværre ikke højere af, at du får hentet en anden lyd

Du kan finde ringetoner på nette, og overføre til din telefon via bluetooth

Instruktioner
Slå Bluetooth til eller fra

Før du kan benytte Bluetooth, skal Bluetooth være aktiveret i...
Tilføj Bluetooth-enhed

Bluetooth giver mulighed for at kommunikere trådløst med andre...
Tilføj Bluetooth-headset

Følg denne instruktion for at tilføje et Bluetooth-headset til din...
Installér modem-drivere på computer

Telefonen kan anvendes som modem, når du vil etablere en...
Slet Bluetooth-enhed

Følg denne instruktion for at slette en Bluetooth-enhed, der...
Vælg indstillinger for Bluetooth-enheder

Enheder som har været registreret i telefonen gemmes på en liste....
Installér modem-drivere på computer

Telefonen kan anvendes som modem, når du vil etablere en...
Slå synlighed via Bluetooth til eller fra

Du kan vælge om telefonen skal være synlig for alle eller kun for...
Overfør musikfiler fra pc

Følg denne instruktion for at overføre musikfiler fra din pc til...

manual kan findes her http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/

du skal blåt udfylde felterne

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 17-11-08 15:36

Er der ikke en ryste funtion så du kan mærke når den ringer

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-11-08 16:55

Her er 2 udgaver en gammel telefon:
Old_Phone1 er normal styrke
Old_Phone2 er Boostet 10 dB

http://up-it.dk/dl/v5h/ Old_Phone1
http://up-it.dk/dl/6q1/ Old_Phone2

Du kan også over føre filerne med et USB kabel, der er en lille låge i bunden af tlf,
der kan du sætte USB kabel i, så spør tlf om du vil bruge lager tilstan eller gå i PC Suite mode

mvh klaudi