/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
www.campingspiaggiadoro.com
Fra : biksemad
Vist : 1414 gange
68 point
Dato : 16-11-08 18:06

Hej vi plalægger og køre til Lazise til campingpiaggiadoro til sommer i uge 29 og 30. ved Gardasøen

Vi er en familie på to voksne og to børn på 11 og 7 vi har været inde på deres hjemmeside og kigge,og kunne godt tænke os og bestille en bungalow, men er den stor nok til os og er der air condition.

VI kan se størelsen på maxicaravan og bugalow charlets, men ikke bugalow er der nogen der ved hvad størelsen på en alm bungalow er kan vi være der man kan godt bestille den til 4 voksne ?

Man kan også bestille grand bungalow hvad er forskellen på en alm til stor bungalow ?

vi ville gerne bestille en bungalow fra Mandag den 13 Juli 2009 til Mandag den 27 Juli 2009 kan man det eller er det kun fra Lørdag til Lørdag ?

Er der andet man skal tage hensyn til når man bestiller bugalow kan man bestemme, hvor på pladsen evt tæt påpool område ?

Nu er det første gang vi vil prøve og køre på ferie og vi vil gerne tage en overnatning på vej ned måske i Østrig.

Er der nogen der har forslag til kørslen så vi ikke havner i kø og, hvad med overnatning nogle foreslag ?

Mvh Biks

Kommentar
Fra : larsbjoern

Dato : 16-11-08 18:15

Sansynligheden for overhovedet at få en hytte på denne plads er nok ikke så stor. Jeg kunne forestille mig, at alt allerede er udsolgt!
Hvis skal du ikke være så ked af det, der findes mange andre pladser ved gardasøen som, efter min mening, er lang hyggeligere end spiggiadoro.
Men hold øje med svarene på DCU !!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-11-08 18:28

Du kunne jo sende dem en mail - så behøver du ikke gå i uvished....

der vil de kunne svare på alle dine spørgsmål...

http://www.campingspiaggiadoro.com/dan/contatti.asp

Kommentar
Fra : biksemad

Dato : 16-11-08 18:31

jeg synes bare den ser ud til og indeholde mange ting til børn,har vi andre gode foreslag campingspladser i det sydlige garda lasize eller andet bare sydlige Garda der har jeg hørt at vejret er bedst ? men hvis der er nogle der har svarene til Camping spiggiadoro ville det være super

mvh Biks

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 78 point
Dato : 16-11-08 18:38

Den nævnte campingplads kender jeg ikke selv, man har hørt andre sige den er god.

Jeg kender til gengæld denne, da vi har camperet på den et par gange

http://www.campings.com/camping-piani-di-clodia-lazise/?idlengua=11

Den er super, og har alt hvad i kan bruge, både børn og voksne.

Fra pladsen er der gratis bus til Lazise

Skriv helst til dem på engelsk, der er også en dansker i receptionen, men jeg ved ikke hvor mange der er når sæsonen er lukket for i år..

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-11-08 19:21

http://www.campingspiaggiadoro.com/dan/photo3.asp?photo=chalet4_big

efter denne lille tegning ser den ud til at være ca 30m²

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-11-08 19:22

en seng er ca 2x0,7m

Kommentar
Fra : biksemad

Dato : 16-11-08 19:37

nej det er jo bungalow charlets det er lidt dyrere det var kun bungalow,hvis man går ind under hvad din ferie kommer til og koste så kan man skrive kun bungalow, men man kan ikke finde noget på størelse og komfort så det skal næsten være nogen der har været der før der ved hvordan de er

mvh biks

Godkendelse af svar
Fra : biksemad

Dato : 18-11-08 20:43

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : GramPro

Dato : 02-02-09 00:43

ACSI Eurocamping er også et godt sted, så man kan plandlægge hele turen der ned og hjem igen.
Vi skal til Snod fjorden i Norge, og jeg syntes lidt over 600 km er for meget, at køre på en dag, så vi dele turen op på 3 dag, så med ACSI Eurocamping har jeg fundet de campingpladser som ligger tætteste på ruten, og så vi samtidig for lidt mere af Norge, at se. Hjemvejen tager vi over sverige, og her har jeg også kunne bruge den søgemaskine.

Gode tur, og må i få en gode sommer