/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
tdc play
Fra : vagnba
Vist : 823 gange
100 point
Dato : 16-11-08 17:49

hejsa..
nogen der kender et program, så man kan brænde den music, fra TCDC play, som man har downloadet..

hilsen bjarne

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 16-11-08 17:55

Man kan bruge

SoundTaxi

Det kan man eks. vis finde via en fildeling-program.

Ellers skal du bruge et program der kan fjerne DRM.

Kommentar
Fra : vagnba

Dato : 16-11-08 18:00

ja ok, men ved der kan findes et program til det.. skal ikke have nogen fildelingsprogram ind..
hilsen bjarne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-11-08 18:20

Citat
men ved der kan findes et program til det

HVOR ved du det fra - der er sikkert ½ million andre der er interesseret

Selvfølgelig gør der det, men det er ikke noget du finder hos anerkendte firmaer

Uden at fjerne beskyttelsen virker det ikke - og det må man ikke selvom mange sikkert gør det

Kommentar
Fra : vagnba

Dato : 16-11-08 18:28

nej , det har du helt ret i. hvde engang fundet det til min gamle pc. men fik det ikke flyttet.
ved godt det ikke er helt legalt, men som du selv er inde på, så er der sikkert mange som gør det..

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-11-08 18:28
Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 16-11-08 18:56

Jeg tror ikke at det kan gratis findes et program der kan fjerne DRM, men siden du vil gøre det kan jeg ikke forstå at du ikke vil hente et program der kan, men så må du jo betale for et, men hvorfor så ikke bare køre musiken lovligt.

Lidt ligesom at sige at man gerne vil stjæle cyklen men ikke vil køre på den.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-11-08 19:17

Jeg bruger daniusoft et udmærket program der fjerner drm.

Kommentar
Fra : vagnba

Dato : 16-11-08 19:33

vil da også gerne betale for at kunne brænde det.. det er slet ikke det det handler om..
har heller ikke sagt at det skal være gratisprogram

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-11-08 19:35

Hvad drejer det sig så om...

Ethvert OPTAGE program kan da optage det hvorefter det kan brændes til det format du ønsker....

What´s the problem

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 16-11-08 19:40

Ok, men så er der vist nævnt 3 programmer der kan det du efterspørger.

Hav en god aften.

Kommentar
Fra : vagnba

Dato : 16-11-08 19:58

tak for svarene.. men det kan de jo alligevel ikke. for det handler jo også om at få fjernet beskyttelsen..

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-11-08 20:02

Citat
men det kan de jo alligevel ikke. for det handler jo også om at få fjernet beskyttelsen..

Det jo lige det de 2 kan!

Audicity kan optage
de 2 andre konverterer

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 16-11-08 20:10

Det samme kan SoundTaxi, jo jov det er lige nettop det de kan.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-11-08 20:43

Du kommer IKKE udenom et program der optager det....

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 17-11-08 06:38

Man skal bare fjerne DRM beskytelsen, alle de 3 programer der er nævnt laver dem om til en ny mp3 fil.

@ refi
Jeg ved ikke hvad du snakker om, men det er helt sikkert forkert og ikke noget du ved noget om.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-11-08 09:08

Citat
men det er helt sikkert forkert og ikke noget du ved noget om.

Lyder spændende - fortæl

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 17-11-08 13:20

ok, det du siger er forkert og det lyder ikke til at du selv har prøvet det - Da du så ville vide at det er forkert.... Derfor går jeg ud fra at du ikke ved noget om det.

Hvis jeg tager fejl og ved noget om det kan jeg næsten kun gå ud fra at du bevist prøver at "narre" vagnba.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-11-08 13:29

Hvad snakker du om

Har du et program der sådan bare lige med tastetryk fjerner DRM - så tror jeg da mange er interesseret....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-11-08 15:59

Citat
Har du et program der sådan bare lige med tastetryk fjerner DRM

Jada TUNEBITE og det virker

mvh klaudi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-11-08 16:02

Citat
Tunebite fully automatically or manually records the music

Godaw do....

Den OPTAGER det jo også

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-11-08 16:10

NEJ den gør så ikke nikke nej

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-11-08 16:30

Så er de jo fulde af løgn....

record betyder mig bekendt OPTAGE

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-11-08 17:38

OK "Master refi" har talt, og refi siger at der OPTAGES, så så'n er det, DER OPTAGES
Amen

record betyder ganske rigtigt OPTAGE (plejer det at gøre)

Nå, men på min pc konverterer TB med 3.6X normal hastighed,
til f.eks. en 128k mp3 i baggrunden

mvh klaudi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-11-08 17:49

Jeg betvivler skam ikke at den "optage" hurtigere

Men du fik det til at lyde som et "viskelæder" der bare fjernede DRM...

Jeg har ingen steder påstået det IKKE virkede - KUN at der skal en afspilning/optagelse til FOR at det virker....

Så stop du bare "sarkasmen"

Kommentar
Fra : vagnba

Dato : 17-11-08 21:24

hej klaudi..
har prøvet med tunebite. og det virker perfekt.. ingen problem med det... de andre kunne jeg ikke få til at køre..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-08 15:31

http://www.giveawayoftheday.com/digital-media-converter/

Så er der ikke flere problemer

Men KUN idag....