/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
point til Helgec
Fra : fruSkrap
Vist : 531 gange
300 point
Dato : 16-11-08 13:59

Hej, jeg var lidt for hurtig til at annulere mit spørgsmål - i "gamle" dage fik jeg en mail hver gang der var et indlæg, så jeg var lidt for hurtig til at annullere. Undskyld

fru Skrap

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-11-08 14:02

og ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-11-08 16:35

Citat
i "gamle" dage fik jeg en mail hver gang der var et indlæg

Det får du også i "nye dage"

Det er KUN når du lukker spørgsmålet du ikke længere får mail....

ALLE andre der har deltaget gør - men ikke spørgsmålstilleren.....

Det er en fatal fejl der ALTID har eksisteret på Kandu...

På et annuleret spørgsmål er der slet ikke nogen der kan skrive.....

Mon ikke problemet var at spørgsmålet var så gammelt at KANDU lukker det for dig...

Det sker efter 3 måneder....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-08 19:06

Mon ikke det er dette spørgsmål fruSkrap tænker på http://www.kandu.dk/Spg128601.aspx

det har fruSkrap selv annulleret, da det ikke er 3 mdr. gammelt

refi det har du ikke ret i

Citat
Det er en fatal fejl der ALTID har eksisteret på Kandu...

det har tidligere været muligt for spørgeren, at få e-mails til et lukket spørgsmål.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-11-08 19:15

Det er dæleme MANGE år siden