/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad glæder du dig til?
Fra : AhHaIC
Vist : 1409 gange
100 point
Dato : 15-11-08 02:30

Hvad glæder DU dig til?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 15-11-08 03:45

alle perkerne bliver sendt ud af landet.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 15-11-08 06:16

At komme til Thailand i julen

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 15-11-08 07:47

At det bliver 2. januar og alt det commercielle gedemarked er overstået.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-11-08 08:01

Jeg kan røbe at jeg glæder mig til at få mig en Tournierkniv

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-11-08 08:22

Citat
Hvad glæder DU dig til?

At svare på idiotisk dumme spørgsmål som dette.

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 15-11-08 10:50

At få konstanteret min sygdom, og få behandling for den

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 15-11-08 11:01

jeg glæder mig til klokken 13.
så kommer min date på besøg for første gang.

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 15-11-08 12:45

Jeg glæder mig til at alle grundlæggende blev lidt gladere, og spredte lidt mere glæde til hinanden

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-11-08 12:50

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 15-11-08 12:56

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 15-11-08 14:28

at få et nyt job.........

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-11-08 15:27

Line - jeg er helt på din side her!

Jeg glæder mig også til, at folk vågner af deres egoflip!

Hanne

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 15-11-08 16:09

Hyggeligt med de mange svar

Der er en pointe for mig, med dette spørgsmål. Min vinterdepression gør at jeg "glemmer" at glæde mig over de små og store ting in life. Forestillede mig det kunne være lidt inspirerende at høre hvad I går og glæder jer til :)

Bliv endelig ved med at dele...

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 15-11-08 16:23

Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 31
- Annullerede 18
- Slettede 1
Ialt 51

Det ville glæde mig hvis alle de Kanduer ville afslutte deres spørgsmål med point. Det er påfaldende at det er de samme 20-25 der konstant annullerer. Hvem gider bruge tid på at hjælpe, hvis der bare skrives at der ingen hjælp var og så blev annulleret.

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 15-11-08 16:31

Smokie.. Jeg kviterer meget gerne med points hvis jeg beder om opskriften på boller og der er en der hjælper mig med at fremskaffe en. Får jeg ikke opskriften på boller, men boller i karry, eller blir tråden en snik snak om alt andet så har jeg ingen at give pointne til, også lader jeg vær. Sådan er jeg - så det bliver desværre ikke mig der kommer til at gæde dig i den her omgang - men du skal alligevel ha tak for at svare, selv om det den her gang hverken gir dig point og måske tråden blir annuleret.

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 15-11-08 16:43

,,,,, som en Islænding sagde i et tv interview, som jeg så i ugens løb et eller andet sted...

"De kan tage mine penge, men de kan ikke tage mit gode udseende og mit fine humør"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-11-08 16:50

AhHaIC

Nu har jeg læst 5 stk. af dine anullerede svar igennem. Du er krafteddeme en bøvs, hvis du ikke kan bruge de svar til noget. Der er masser af kloge og gennemtænkte indlæg, som præcist modsvarer det du spør om. Men du er vel en af de asociale bumser, som vil skide på dem som vitterligt forsøger at hjælpe dig. Jeg håber flere får øjnene op for din type, så du fremover ikke kan få et svar på hvad klokken er.

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 15-11-08 17:04

Hold da helt kæft hvor er du primativ at høre på din fucking tabernar. Hvad fanden er det for en måde at skrive på, du da for lam at høre på pikfjæs. Hvad fuck jeg har gjort med svar på spørgsmål år tilbage kunne jeg ikke bekymre mig mindre om. Hvor vidt du finder svarende fyldestgørende eller ej er mig også dybt uinteressant. Håber fandme folk får øjnene op for netop en utaknemlig luder type som dig. Jeg er taknemlig for alle der har ville give sig tid til at prøve at besvare de spørgsmål jeg måtte ha, hvad fanden er det for en primitiv tankegang at skulle ha noget igen i form at point. Kan jeg hjælpe en ved at svare på et spørgsmål gør jeg det fordi jeg har lyst ikke fordi jeg kræver noget igen. Så fis af med din total hjerneforladte holdning i den her tråd eller opret din egen tråd og ha ondt i røven dit skod.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-11-08 17:04

Og jeg glæder mig til det gode grin jeg får hver dag. Og jeg får endda mange.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-11-08 17:07

Hvad kan du svare på LOOOL NADA. Flot sprog forresten, og stavningen er ligeså fin
Citat
hvor er du primativ
Få dig en ny staveplade, men endelig en af dem, hvor der kun er 5 bogstaver på. Mere magter du ikke Idiot

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 15-11-08 17:16

Hvor er du dybt til grin dit fjols.. du fortjener da et par på skallen, med den smarte måde du tror du kan tillade dig at skrive til folk på. Håber jeg får lov at måde dig ansigt til ansigt en dag, så skal jeg vise dig hvad der sker hvis du taler sådan der til mig, din fucking taber.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-11-08 17:20

Nååå er du på det plan. Ja men det er jo helt almindeligt for personer, som har begrænset sprog til rådighed. De begynder straks at slås og vise deres små tynde polioramte arme frem, mens de kløjs i de få ord som de magter at udtale. Herregud lille mand. Smut du hjem til mor. hun forstår dig. Mødre er altid meget forstående, selv om det er et dårligt begavet og grimt lille monster de har pruttet frem LOOOL Ajiii hvor er du sjov at lege med thi hi

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-11-08 17:22
Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 15-11-08 17:44

Når det handler om at udtrykke sig via ord, har du allerede bevist hvor lav en tankegang du har og hvor lidt man kan bruge en primitive type til som dig. Du har tydeligtvis aldrig haft nogle kløgtige nok mennesker omkring til at belærer dig hvordan man geberder sig. Men jeg er sikker på du stadi kan redes hvis du får et par på kassen de næste par gange du vælger at te dig som en luder igen.

Til lykke hvis du har haft held med at flå i din mors patter når du har følt dig til grin. Måske hvis hun ikke også havde sådan en luderagtig tankegang og i stedet havde opdraget dig med respekt for dine medmennesker - så kunne man håbe på at et normalt menneske kunne slippe for at ryge i fængsel for at fyre dig et par på skallen, fordi du er så hjerneforladt at høre på.

Jeg har spildt nok af mit liv på at skrive med dig.. du er hermed blacklistet din bums.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-11-08 18:03

Hvis jeg har hjulpet en person, har brugt lang tid på det og spørgsmålet så bliver annulleret, så bliver personen fremover blacklistet. Jeg ville hellere have at vi kunne lave et notat om det, men den mulighed er ikke til stede på Kandu.

Jeg har kigget på din profil AhHaIC og kan se at du er blevet bedre til at give point. Du er heller ikke en af de værste til at annullere.

Det er ikke fordi vi samler på point, det er fordi point betyder tak for hjælpen. Når man annullerer så betyder det frit oversat "rend mig et vist sted". Og ved du hvad, sådan en person gider man ikke bruge tid på mere.

Det var så mit sure opstød for i dag.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-11-08 18:05

Klumme

Hold så op med at drille du kan se at personen bliver helt kolerisk.

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 15-11-08 18:21

Jeg siger enten tak, eller nej hvor dejligt, eller hvor hyggeligt eller lign.. Hvis jeg ikke gir points, er der intet ondt ment i det. Hvis i mener det er ondt og i derfor ikke har lyst til at hjælpe med at svare, så lader i selvfølgelig bare vær - jeg er heldigvis ikke tvunget til at gøre tingende anderledes end den måde jeg kan lide at gøre det på.. resten det ikke er vigtigt for er jeg som sagt glad for svarer - Det er selvfølgelig bare dybt irriterende at et eller andet fjols skal dukke up på tråden og på provokerende- og nedladendevis ytre sine meninger der ligger i modsatte grøft trådens formål.
Jeg kan selvfølgelig også vælge at spamme samtlige tråde oprettet af mongolen fremover, men har heldigvis et liv ved siden af det her forum

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 15-11-08 18:54

Jeg har netop sagt mit job op, fordi jeg ikke kunne holde kulturen i huset ud. Så jeg glæder mig til at få et nyt job, forhåbentlig meget snart.
Ellers er jeg sådan én, som glæder sig til rigtig mange ting altid.
Jeg glæder mig blandt andet til:
- At der kommer julelys og -julepynt op allevegne, det lyser dejligt op i en mørk tid
- At spise en dejlig middag med en god veninde, som kommer på besøg lige om lidt
- At krybe i seng i dejligt rent senegetøj engang i aften/nat
- At kunne sove længe i morgen
- At smage den gode orangemarmelade til morgenmad, som min mand og jeg købte med hjem fra Mallorca i september, den smager af SOL og SOMMER
- At tænde op i brændeovnen i aften og se min og min venindes hund flade trygt ud i varmen fra ovnen
- At se "Sommer" i tv i morgen aften
- At prøve mine lækre nye Billi Bi støvler, som min mand lige har foræret mig
- At kunne hygge indendøre med levende lys og en god varm suppe, når den første efterårsstorm rigtig kommer
- At bage julekager om 1 måneds tid
- At fodre havens fugle med bolde og solsikkefrø
- At tage ud og besøge min gamle far og glæde ham med en dejlig middag engang i næste uge
- At smage én af de lækre flasker vin, som min mand lige har købt i dag
- At få taget mig sammen til at få malet vores toilet
- At få lavet min opgave færdig til det leder-kursus, jeg går på lige nu
- At få overstået eksamen til december
- At fejre jul i Sønderborg med min mand hos hans skønne forældre
Og meget meget mere

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 15-11-08 19:25

AhHaIC du må da godt fortælle hvad du glæder dig til

Det var da i hvert fald et godt spørgsmål du fandt på, jeg har da fået mange gode ideer.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-11-08 20:45

Citat
Hold da helt kæft hvor er du primativ at høre på din fucking tabernar. Hvad fanden er det for en måde at skrive på, du da for lam at høre på pikfjæs. Hvad fuck jeg har gjort med svar på spørgsmål år tilbage kunne jeg ikke bekymre mig mindre om. Hvor vidt du finder svarende fyldestgørende eller ej er mig også dybt uinteressant. Håber fandme folk får øjnene op for netop en utaknemlig luder type som dig. Jeg er taknemlig for alle der har ville give sig tid til at prøve at besvare de spørgsmål jeg måtte ha, hvad fanden er det for en primitiv tankegang at skulle ha noget igen i form at point. Kan jeg hjælpe en ved at svare på et spørgsmål gør jeg det fordi jeg har lyst ikke fordi jeg kræver noget igen. Så fis af med din total hjerneforladte holdning i den her tråd eller opret din egen tråd og ha ondt i røven dit skod.

Sikke dog en snotidiot

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-11-08 20:46

Citat
Der er en pointe for mig, med dette spørgsmål. Min vinterdepression gør at jeg "glemmer" at glæde mig over de små og store ting in life. Forestillede mig det kunne være lidt inspirerende at høre hvad I går og glæder jer til :)

Fis du bare ind i din vinterdep.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 16-11-08 00:31

Det jeg glædede mig over i dag:

På vej til indkøb så jeg en mand omkring de 40, blind og med førerhund, men det er længe siden jeg har set et menneske se så lykkelig, glad og tilfreds ud,- ja selv hans gang viste at han var glad og tilfreds.

Og ved I hvad ? Det gjorde mig selv så glad at se, at han trods sit handicap, som jeg nødig ville ha' kunne udstråle så stor livsglæde, men bare synet af ham havde gjort min dag bedre.

I morgen vil jeg igen kigge efter "glade" mennesker - og selv give nogle flere smil på min vej.
Ingelein

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 16-11-08 05:59

Jeg glæder mig til at være mine nære vennner nære igen.. Jeg savner dem.. Jeg glæder mig til at få en "hverdag" igen.. Jeg glæder mig til at se min far, min mor, være glæde, se dem smile.. Sådan helt ærligt smile, fordi de har lyst til at smile... det vil få mig til at smile..Egentlig er jeg total ligeglad om jeg får dem til at smile eller ej.... Meeen... syns da det kunne være hyggeligt hvis min hårdt kæmpende mor plantede et tilfreds smil... og min rigtigt hårdt levende farmand kunne smile og være glad - (han har gået så meget igennem det sidste år... det er virkelig ikke små ting). Det kunne være rigtigt hyggeligt hvis de havde det godt og smilede... Ville ikke gøre den store foreskel for mig, men de ville nyde det, og det er det vigtigtste.... Så det tror jeg jeg glæder mig til at se.. hvis vi snakker om min realle glade.. hvad jeg glader mig til at opleve.... hmmm... mine venner, min familie, mine arbejdskolegaer... mine nærmeste - hvad med jer ?

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 16-11-08 06:30

Axlisee.. du har mange ting du glæder dig over, hvor dejligt.. kan jo kun ønske det var mig der vågnede op, åbnede øjnene og følte glæden strømme ned over mig.. hvor må det følts fedt, om det er en stor ting eller en lille intet betyndende ( for nogen ) ting i hverdagen.

Teil.. helt enig... Lad os kalde ham/hun/den /de en snot idiot i aften... bare det rammer... bare de falder i søvn med en dårlig smag i munden, bare de ved, at vi ved hvor klamme de egentlig er, så kan de/han/hun bedømme smagen i munden i dag og i morgen for sig selv.

(ingelelen... også en af de små ting ting der gir mig en bekræftigelse uden lige).. jeg er så glad for er findes dejlige mennesker som jer.

Anyways, tak og pls hold tråden åben - rigtig dejlig dag alle!!

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 16-11-08 06:44

Teil... tsk tsk tsk.... har du flere smarte kommentare til hvor vidt "jeg skal fise ind i min vinter dep" så vær en go mand/dame og send dem til mig personligt, så tar vi den defra... ok

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-11-08 10:58

Citat
send dem til mig personligt, så tar vi den defra... ok

Det foregår her ude, forstået ?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-11-08 13:07

Jeg glæder mig til, når de indfører "Assertiv adfærd" som et vigtigt fag i folkeskolen.

Så kunne Kanduerne endelig lære at diskutere på en mere sober måde!!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-11-08 13:34

Citat
Jeg glæder mig til, når de indfører "Assertiv adfærd" som et vigtigt fag i folkeskolen.

Så kunne Kanduerne endelig lære at diskutere på en mere sober måde!!

Det må blive på længere sigt, jeg har ikke tænkt at begynde forfra i skolen, moster

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 16-11-08 13:48

Fatter du minus eller hvad Teil?? - er du direkte dum?? Skal du komme her og være smart i en fart også?? - Du fatter ikke det er mig der bestemmer om snakken skal foregå her eller privat?? Fis af med dine dumsmarte bemærkninger her, FATTER DU DET !! Du er hermed blacklistet lille fjols.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-11-08 17:54

Jeg glæder mig over at jeg sad godt lunt og tørt da det blev hagtvejr. Hvor er vi priviligeret.
Jeg glæder mig til at julen er overstået og det begynder at blive lysere.
Jeg glæder mig til at se børnebørnene,
at se forårsløgene titte op
at se om frugttræerne vi plantede klarer sig
Og jeg glæder mig til at komme i seng og at vågne op i morgen glad og optimistisk.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 16-11-08 19:36

Ja, og så er der min lille daglige luksus:
Kaffe på sengen, mindst 10 ord i en kryds+tværs mens jeg kigger på fuglene i haven og nyder at jeg, hvis jeg ville, kunne ta' en time mere på langs.
"Because I am worth it" den får en op i mig hver gang jeg hører/ser den sætning
Mange hilsner og en god uge venter forhåbentlig på os alle
Ingelein

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-11-08 19:47

Teil - nej, du er et håbløst tilfælde - du er født sådan *GG*

Du ville blive smidt uden for døren i hver time

AhHaIC - lad dig ikke ophidse af Teil - han eeelsker at provokere