/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Gave til hende? fødselsdag.
Fra : Puch1
Vist : 589 gange
100 point
Dato : 13-11-08 19:44

Hej, Min kæreste fylder 17 år her d. 2 december, så syns det er på tide at købe en gave til hende.
Vi har lige haft 20 månedersdag, så vi har været sammen en del tid nu. Jeg har måske forkælet hende en smule igennem vores forhold, hun har fået næsten alt indefor smykker: Ring, ørestikker, 3 halskæder, har givet hende parfume, middage, biografture, bamser, har også givet hende en masse massage, næsten hvergang vi er sammen, for hun siger hun elsker min massage. så er på bar bund. vil bruge maks 800 kr på det. Ikke fordi jeg er en rigsøn! men hun fortjener gode gave (:
Jeg er selv 17. Hun har ikke nogen fritids interreser, jo mig ;)
Håber på nogle gode svar, da jeg snart skal til at have købt den gave. Havde tænkt lidt på en tivolitur, men vi har også snart 2 årsdag, så den vil jeg gemme lidt.
Ellers tænkte jeg på måske købe lidt dyrere frækt undertøj+en middag, og så hjem og hygge;)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-11-08 19:56

Rigtig god ide du har, eller lad hende bestemme en aften. Giv hende et kort med ordlyder: Du må selv bestemme hvad du vil i 6 timer den eller den dag.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-11-08 21:22

Hun skal da have en omgang Wellnes som i aftenens program Rabatten beskrev se her http://www.dr.dk/DR1/Rabatten/Indslag/2008_efteraar/uds_33/20081113141616.htm

Accepteret svar
Fra : Trille7

Modtaget 100 point
Dato : 13-11-08 21:54

Jeg har til gengæld gjort noget så simpelt som at jeg har fået lavet et krus og et håndklæde til min mand gennem 6 år, på kruset er der et billede af os begge 2, med titlen " Elsker dig for evigt " og på håndklædet står der bare noget så simpelt som at " Jeg elsker dig " på..

Sommetider er selv den mest simple gave den bedste, der er ingen der siger at du behøver bruge en formue, for at det bliver den bedste gave.

Min mand gav mig på vores 3 års dag et knækhjerte med vores forbogstav på, og den bærer jeg med stolthed, og han har da stadig hans på ss

Held og lykke..

Kommentar
Fra : Trille7

Dato : 13-11-08 21:58

Og.. Sexet undertøj er altså ikke altid en fordel.. Jo evt som en gave. uden grund, men ikke som føsdagsgave, der vil vi piger gerne have noget personligt, Bare lige et tip..

Kommentar
Fra : Puch1

Dato : 13-11-08 22:34

Okay tak.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-11-08 22:45

Øhh ...Tak............. til nogle eller til alle ???

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 13-11-08 23:58

Hej for filen da
I opfrører Jer jo som om I var gift eller mindst 45 - vent du med undertøjet til den tid.
Find da på noget andet sjovt og noget der passer til Jeres alder. Tag en tur på knallert
til Balderbæk eller Aldershvile.

Nb. Piger eeeelsker tasker

Kommentar
Fra : LarsLøkken

Dato : 15-11-08 15:05

Hvad med en top/t-shirt fra Ed Hardy??? DSet ville jeg selv blive super glad for

Godkendelse af svar
Fra : Puch1

Dato : 15-11-08 17:18

Tak for svaret Trille7.