/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
driver eller net kort først ??
Fra : return
Vist : 510 gange
35 point
Dato : 10-11-08 17:51

trådløs net kort installation ???

er det ikke godt nok først driverne fra cd rom man skal installere til det trådløse net kort inden man sætter selve netkortet i og så skal man når det er installeret jo bare bruge nøglen til routeren har jeg ret ???

Kommentar
Fra : transor

Dato : 10-11-08 18:38

Det komme an på om det er et rigtigt i9ndstikskort eller en usb dims.

Hvad mener du med nøgle ?

Computeren er vel ikke låst .

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 10-11-08 18:38

hvis det er et usb kort så skal driveren installeres først. Men er det et pci kort skal du installere kortet først og derefter driveren, hvis den ellers ikke installerer sig selv.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 10-11-08 18:39

på samme tid

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-11-08 18:46

Det er jo egentlig "lidt" logik at man ikke installerer drivere til noget der IKKE findes - endnu

Noget andet er hvis der er tilhørende programmer - så vil programmet SELV bede om udstyret når det skal bruges i installationen....

Kommentar
Fra : return

Dato : 10-11-08 19:01

det er et alm netkort men bare trådløs som man sætter ned i motherboard på sin com og der er så det er ik til usb tilslutning

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-11-08 19:03

Kort i først....

Derefter drivere...

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 10-11-08 19:15

Du kan prøve men jeg ville mene det er mest logisk at sætte netkortet i først for det kan være at driver installations programmet kigger efter netkortet... og hvis programmet ikke kan finde det så vil det måske nægte at installere.

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 35 point
Dato : 10-11-08 19:18

Hvilket styresystem bruger du. XP ?

Når du har monteret netkortet i pc, power på igen så finder XP selv ny hardware og installerer denne. Men der har du mulighed for at sige at du selv har en driver og du skal blot klikke dig frem til dit cd/dvd drev, så kører det helt af sig selv.

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 10-11-08 20:24

Tak for svaret Fijala.