/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
bluse strikket ud i et
Fra : pjyden
Vist : 975 gange
200 point
Dato : 09-11-08 09:38

Hej
er der nogen der har en opskrift på en voksen bluse strikket ud i. str xl

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-11-08 09:51

Jeg har ikke lige en opskrift ved hånden, men prøv at søge på denne side, der er rigtigt mange

Det lyder som om det er tungt at sidde med??

http://www.garnstudio.com/lang/dk/kategori_oversikt.php

Du kan også spørge her

www.rokken.dk det er en side udelukkende for håndarbejde

God strikkelyst

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 09-11-08 10:06

Fra mit første link, er der denne

http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=66&d_id=14&lang=dk

men det er størrelse L, så du må lige lave en strikkeprøve og se om du kan få den til at passe (hvis du ellers kan li' modellen)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-11-08 10:11

Når jeg læser om denne side på google, kan jeg se at der er en opskrift hvor blusen er stikket i et stykke

http://www.mayflower-yarn.com/link.asp?menu=66&submenu=0&hidesub=yes&lang=da

jeg har ikke læst opskrifterne da det er i pdf format, og først skal åbnes

Godkendelse af svar
Fra : pjyden

Dato : 09-11-08 12:48

Tak for svaret Nordsted1.
var lige sådan en jeg ledte efter, laver bare en strikke prøve tak for svaret supper

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 13-11-08 13:47

skal prøve at se..for sådan nogen strikkede jeg engang flere af..hvad type bluse skal det være...???
j.