/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
Points for tip
Fra : Sønder
Vist : 491 gange
50 point
Dato : 09-11-08 08:59

Hvem tildeler egentlig points for tips, man sender ind. Jeg så lige én, der havde fået 25 points, men ikke en eneste stjerne fra bedømmerne og en (retfærdig) hård kritik.
Har det ikke noget med antal stjerner at gøre??
Jeg kan ikke se svaret i "pointsystemet"
sønder

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 09-11-08 09:01

http://kandu.dk/tip18800.aspx hvis det for eks er dette så læs igen - der står minus 25.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-11-08 09:02

Citat
Hvad får jeg ud af at skrive tips?

Ved at skrive tips, får kandu.dk opsamlet en hel vidensdatabase, som kan bruges af alle. Det gør det nemmere for alle brugere at finde frem til en løsning på deres problemer.

Hvad du selv får ud af at skrive tips er, at få superpoint, der bliver nemlig valgt 5 tilfældige brugere som læser dit tip, og de får lov at give tippet karakter (stjerner). Det antal stjerner du får for dit tip ganges med 10, og det er det antal superpoint du optjener.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-11-08 09:03

Hvis der ikke er givet stjerner fra de brugere, der har bedømt tippet er der så ikke et minus foran point.

F.eks - 25 , hvilket betyder, at brugeren der skrev et tip, hvar fået fratrukket 25 ledige point.

Godkendelse af svar
Fra : Sønder

Dato : 09-11-08 09:20

Tak for svaret miritdk.
Og god morgen. Jeg var vist ikke rigtig vågen. -Havde slet ikke bemærket, at det stod minus
Jeg smutter, jeg skal lige over og tjekke min kontoudskrift fra banken

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-11-08 09:29

velbekomme og nup så en ekstra kop kaffe

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 09-11-08 13:20

Hej
studsede lige over dette:
Citat
der bliver nemlig valgt 5 tilfældige brugere som læser dit tip, og de får lov at give tippet karakter (stjerner). Det antal stjerner du får for dit tip ganges med 10, og det er det antal superpoint du optjener.

Jeg troede at enhver der så tippet kunne gå ind og bedømme? Jeg er da aldrig blevet valgt til at bedømme - og kan se at det ofte er de samme, som bedømmer - (ofte endda med samme karakterer uanset hvad der bedømmes). Vil det sige at 25 points i bedømmelse giver 250 points ?

Hilsen Ingelein - går ikke så højt op i points