/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Internet download manager -IDM
Fra : CerwinVega
Vist : 1029 gange
40 point
Dato : 08-11-08 13:19

Jeg har installeret IDN for jeg syntes det er smart at bruge, men syntes det er lidt for smart, Når jeg klikker på det mindste link eller noget lyd/medie så starter programmet ofte op og vil downloade istedet for at bare direkte afspille medien

Jeg ved man kan trykke på en tast for at undgå dette, men er der ik enmåde at gøre IDM mere pasiv med hensyn til at vælge hvornår den skal starte eller ej. Har rodet lidt med det uden held.

Findes der evt andre manager som er knap så trælse at overtage alle dine downloads

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-11-08 13:27

Hvis du bruger Internet Explorer 7, så prøv IE7pro den har en download manger indbygget + en masse andet som kan sikre din computer: http://www.ie7pro.com/download.php?language=en den kan tilføjes dansk sprog

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-08 13:29

Citat
Findes der evt andre manager som er knap så trælse

Der findes MANGE af slagsen - men generelt er det en dårlig ide - og flere steder virker de slet ikke uden fejl....

Opgrader din hastighed i stedet.....

Det var noget man lavede dengang vi alle kørte med dial-up modem

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-11-08 13:29

Min favorit download manager er den her: http://www.freedownloadmanager.org/ brug den hvis du ønsker en selvstændig download manager

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 50 point
Dato : 08-11-08 13:38

Jeg bruger
Star Downloader Free (v1.45)

http://www.stardownloader.com/downloads.php
og har brugt den i nogle år,det kan være din er sat til at søge efter opdateringer.
Vis,så slå det fra i Star Downloader>indstillinger(nok på engelsk)>generelt
Samme sted sæt det til dansk>Sprog (language)
Vis de søger efter opdatering så får du bare tilbudt betalings versionen.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-11-08 13:41

Nu kan jeg ikke huske om den tilbyder en toolbar under installationen,vis kig efter det og fjern flueben,det er lang tid siden jeg instalerede den og kan ikke huske om det er den der tilbyder en tool bar eller om det var/er et andet program,programmet er sikkert.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-11-08 13:46

http://manse9933.dk/test_info/vis/img/enkelt_img/Dato-08_11_2008_Kl-13_56_55.jpg

Har et screenshot program med indbygget ftp uploade der uploader billedet med det samme

Godkendelse af svar
Fra : CerwinVega

Dato : 08-11-08 14:03

Tak for svaret Manse9933.

Den ska jeg da ha´ :)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-11-08 14:10

Husk det er ikke alle sider der tillader at man bruger downloade manager's,vis så højre klik på iconet nede hved uret>og fjern fluebenet hved browserintegration og
du downloader normalt,slå den til igen bagefter og
den kan benyttes den igen uden genstart af browseren,der
er flere af slaksen der kræver at man genstarter browseren for at de virket igen men
det problem har stardownloader ikke.