/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
opskrift til hæklet poncho
Fra : ppk
Vist : 4255 gange
100 point
Dato : 19-03-03 23:01

er der nogen der har en hækle opskrift på en poncho med rullekrave

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 19-03-03 23:08
Kommentar
Fra : ppk

Dato : 19-03-03 23:22

hej Solgaard
tak for dine links, men jeg leder stadig

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-03-03 23:37

- hhhmmm - to af dine links virker altså ikke - tjekker du dem ikke før du kopierer dem ind her solgaard ??? eller er det bare i søgemaskinen og så ind med de øverste 3 - 4 - 5 stykker.

http://www.viv.dk og http://www.toernes.dk ( fikset lidt til lejligheden )

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-03-03 23:44

Næææh jeg har ingen opskrift på den - kun denne men det er en poncho-bluse dog med rullekrave : http://www.garnstudio.com/design/dam/U-444dk.htm# og nu må jeg så lige tilstå : aner aldrig en ting om hvorvidt denne er hæklet eller strikket .....

Fnoller

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-03-03 23:49

og her kan du KØBE for sølle 40 kr. en opskrift - kontakt dem, måske de ligger inde med en opskrift på en hæklet poncho.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-03-03 23:50
Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 20-03-03 10:15

ja selvfølgelig tjekker jeg dem da

men det var da godt at lige kunne klare dem

Solgaard..

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 100 point
Dato : 20-03-03 19:08

ja jeg er lidt af en knag ikk`

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 20-03-03 22:59

jow du er da så

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 18-07-03 13:33

Tak for svaret Fnollerpige.

Kommentar
Fra : cv1

Dato : 26-04-04 16:09

Hvis du er frisk på en engelsk opskrift så prøv at søge på "poncho crochet" så for du mange sider der kun handler om hæklede ponchoer. Der findes engelsk-danske ordbøger om hækling på nettet sa du kan finde ud af hvad det egentlig er der står i opskriften
Hej fra cv1