/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
winnet.exe
Fra : frederikshavn
Vist : 450 gange
50 point
Dato : 19-03-03 18:22

jeg har win.xp,der er noget der hedder winnet.ext,og den bruger 96%,af min cpu,hvilket gør min pc meget langsom,er det nogen der ved hvordan man sletter denne fil.
på forhånd tak

Kommentar
Fra : birger100

Dato : 19-03-03 18:28

det er et program der kommer sammen med Imesh, og jeg har kan ikke selv slette det, men du kan sørge for at det ikke starter op ved at vælge kør i start menuen og skrive "msconfig". under fanebladet start skal du fravælge winnet, og derefter genstarte...
Det skulle klarer problemet
Mvh
Birger

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 19-03-03 19:09

Det er en parasit som kan fjernes.....brug ad-aware til at fjerne det med......
http://download.com.com/3000-2144-10185294.html?tag=sptlt

Den letteste måde at fjerne Winnet.exe er at genstarte computeren, åbne i fejlsikret tilstand og så slette C:\Programmer\CommonName... fra denne computer eller stifinder, men Ad-aware er nu også et nyttigt lille program til fjernelse af alt spyware, ideen med at køre msconfig løser umidelbart problemet, men fjerne ikke årsagen....

Du kan evt læse mere om det her http://www.kandu.dk/dk/spg/12082 hvor ovenstående også komer fra

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 19-03-03 22:29

Hej frederikshavn
Hvis du bruger løsningen med at manuelt fjerne mappen commonName, er du så ikke flink at komme med en tilbagemelding da der er andre der åbenbart har samme problem

Kommentar
Fra : technet

Dato : 20-03-03 00:26

How to remove CommonName:

Close all Windows Explorer and Internet Explorer browser windows
Go to your Start menu and select "Settings", "Control Panel"
Select "Add/Remove Programs"
Select CommonName from the list and hit the Add/Remove button
Once the uninstall message displays, reboot your computer
CommonName is now uninstalled

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-03-03 11:30

Har du fået det væk ???
Dit spørgsmål står stadig åben = kald på hjælp