/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Flydespartel på korkfliser
Fra : kjems
Vist : 1058 gange
50 point
Dato : 29-10-08 09:14

Hejsa!

Jeg skal have lagt gulvvarmeplader og trægulv på et betongulv. (specielle 22mm trinlydsplader med riller fra megatherm)

Jeg tænker mig at bruge flydespartel til at jævne lunker og ujævnheder, men der er i forvejen korkfliser (3mm) limet fast på gulvet. SÅ nu vil jeg gerne høre, om det er nødvendigt at tage dem af, da de sidder djævelsk godt fast. Eller og jeg kan prime og bruge flydespartel direkte oven på korkfliserne? Evt. kan jeg pille det beskyttende lag plast, der sidder på toppen af korkfliserne af, så de suger bedre.

Vh Jesper

Accepteret svar
Fra : Thomas.Haugaard

Modtaget 50 point
Dato : 18-11-08 13:07

Har selv brugt selv nivellerende oven på mit korkgulv før lægning af trægulv og det gik ganske uden problemer.

Godkendelse af svar
Fra : kjems

Dato : 18-11-08 13:19

Tak for svaret Thomas.Haugaard.