/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Udprintning af sang m/ billeder
Fra : LILLIU
Vist : 789 gange
200 point
Dato : 19-03-03 15:10

Hejsa
Da min printer ikke kan printe særlig flot, vil jeg høre om I ved hvor man kan få printet sange m/ billeder ud og evt. små hæfter m/ foto og menukort osv... (til konfirmation) 25 stk af hver....
Der er 12-14 vers. SÅ det må gerne være på et papir der er dobbelt så stort som A4.
Jeg bor i København, så det må gerne være her omkring.
Mvh. Anja

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 19-03-03 15:20

altså A3 (dobbelt så stort som A4)

jeg ville mene at du kan få det printet ud hos en fotoforhandler men det er nok noget der rykker lidt i økonomien men de skal nok have en A3 printer..

det er de færreste der har en printer til A3 til hjemmeforbrug

har du ikke mulighed for at printe det ud på dit eller en vens arbejde..? det ville i hvert fald være det billigste.

Held og lykke med det og med konfirmationen

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : rcn

Dato : 19-03-03 15:32

Hej Anja

Prøv et kopicenter. Mange af dem tilbyder udprintning - også i farver og på A3.
En fotohandler er ikke det bedste bud. De har specialiseret sig i print af fotokvalitet og det er dyrt og sikkert også skudt over målet til dette formål.
Vesterkopi kan hjælpe dig og de findes flere steder i Kbh. - men du kan sikkert finde et billigere sted, hvis du har tid til at lede. http://www.vesterkopi.dk/sw208.asp

Mange hilsner
Rikke

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 19-03-03 16:19

eller et mindre bogtrykkeri

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 19-03-03 16:53

Hej Anja

Prøv dette link. Her kan du få udskrevet billeder direkte fra dim computer. Nemmere kan det da ikke være.

http://foto.tdconline.dk/billedbutikken

God fornøjelse

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-03-03 17:39

Prøv lige at holde to stk A4 (alm. papir) ved siden af hinanden, det er en mægtig stor "sang" som nok lander nede i sovsen.
Jeg vil foreslå at fordele din sang på to sider i stedet for. Forside og bagside.
Det bliver nok også billigere.
Emesen.