/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Hvem kan bruge en freelance grafiker?!
Fra : preussian
Vist : 671 gange
50 point
Dato : 19-03-03 12:35

Jeg er uddannet som grafisk formgiver og arbejder freelance (momsregistreret). Jeg tænker at der må være mange mindre (evt. nystartede) firmaer rundt omkring, der kunne have brug for hjælp til at designe logo, brevpapir, annoncer eller andet til rimelige penge - men jeg har svært ved at finde disse firmaer! Så hvis der sidder nogen derude og kunne bruge en grafiker som mig, er i meget velkomne til at skrive. Evt. kan jeg så sende eksempler på mit arbejde via mail el.lign.
Som udgangspunkt kan jeg oplyse at mine design/timepriser er billigere end de fleste reklamebureauers - eksempel; 2000 kr for et gennemarbejdet logo inkl. ophavsrettigheder og ellers vejl. 250 kr/time.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-03-03 14:56

- det kan jeg - på et eller andet tidspunkt - det er jeg næsten sikker på.

men liiiige p.t står jeg ikke og mangler, men har da i forbindelse med sider jeg har lavet, ønsket at have forbindelse til en der måske kan hjælpe med visse grafiske problemløsninger.

- så hvis det er - smid din e-mail adresse og jeg vil kontakte dig.

Fnoller / Karina

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 19-03-03 14:59

Jeg ville nok også kunne bruge dig til lidt logo design o.lign. senere på året- så hvis du smider din mail, så har jeg da dig i baghovedet

Vh. dr_scooter / Anders

Kommentar
Fra : preussian

Dato : 19-03-03 15:45

Det lyder godt...Min e-mail er weitemeyer@logm.dk - men jeg var ikke helt sikker på om det var "lovligt" at opgive den her?!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-03-03 15:54

lovligt det er det - men vær forvisset om at nogen mener det ikke er ok, og andre mener at det er det - man kan ikke stille alle tilfreds, og slet ikke herinde på Kandu .......

Hilsner fra Fnoller / Karina

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 19-03-03 18:42

vel talt Karina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-03-03 20:59

Det bliver spændende at se resultatet fra en grafiker på jeres hjemmeside,
når den er udviklet.
http://www.logm.dk
Emesen.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-03-03 21:21

jeg skal ikke bruge noget fra en grafiker på min egen hjemmeside - den skal jeg nok selv spolere

- jeg ville bruge en grafiker HVIS jeg får nogle opgaver - nok er jeg ikke selv tissedygtig, men gider godt nok ikke betale for at få logo på min egen side.....

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-03-03 21:22

tror jeg svarede på noget heeelt andet end det du mente emesen - sorry !!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-03-03 22:00

Jeg mente vist ikke noget.
Emesen.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-03-03 22:05

nej der er der nok en vis sandsynlighed for -

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-03-03 22:13

Inden det kører af sporet.
Det bliver spændende at se resultatet fra en grafiker på jeres (http://www.logm.dk ) hjemmeside, når den er udviklet.
Det var L&M's hjemmeside jeg er spændt på at se.
Emesen.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-03-03 22:25

ja det er jeg altså med på nu - det var jo ligesom derfor jeg skrev "tror jeg svarede på noget heeelt andet end det du mente emesen - sorry !!"

- det gik jo ligesom op for mig hvad du mente .......

Kommentar
Fra : preussian

Dato : 20-03-03 09:18

Jeg skal vist lige gøre opmærksom på en meget vigtig ting: www.logm.dk (L&M) er ikke min hjemmeside, men er hjemmesiden for et andet bureau jeg engang har arbejdet for og stadig har tæt kontakt med - jeg bruger bare stadig mailen! Så hold venligst det firma udenfor i den her sammenhæng!

Min egen hjemmeside bliver wdesign.dk, men den er ikke lavet endnu.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-03-03 15:40

preussian > Øh - undskyld.
Emesen.

Kommentar
Fra : preussian

Dato : 20-03-03 16:11

Jamen, det skal du skam da ikke undskylde for - det var jo nærliggende at tro det var min side.....

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 01-10-03 10:18

Hejsa

Hvis dit spørgsmålet er besvaret er du så ikke sød at lukke det?

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : Rasserboy

Dato : 18-10-03 11:28

Hejsan..

Hvis Logm.dk ik ka klare alle opgaverne, kan jeg altså også godt arbejde freelance! ;)

//Rasmus

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 03-01-04 12:52

Spørgsmålet synes at være besvaret. Luk venligst spørgsmålet.

På forhånd tak. Godt Nytår.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse