/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
hvad hedder de
Fra : lille-ciller00
Vist : 968 gange
10 point
Dato : 26-10-08 16:00

hej. hjemme på vægen har jeg to malerier
det ene er hvor der er en pige med kort hår der græder
og det andet er en pige med langt hår der græder
men hvad hedder de. jeg har nemlig set flere i den serie eller hvad man kalder det ??

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 26-10-08 16:26

Kan det være hende her
http://www.musicforfans.de/stuff/PicturesPaintings/170.jpg

Prøv at søge lidt på denne kunstner
Giovanni Bragolin

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-10-08 17:07

mon ikke det er varianterne af the crying boy - kult billeder med overtro (or what?) - indrømmet jeg synes de er afskyelige og jokker på folks følelser i den grad

http://translate.google.dk/translate?hl=da&sl=en&u=http://www.unexplained-mysteries.com/forum/lofiversion/index.php/t2093.html&sa=X&oi=translate&resnum=6&ct=result&prev=/search%3Fq%3Dpaintings%2Bof%2Bcrying%2Bchildren%26hl%3Dda

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 10 point
Dato : 26-10-08 17:09

Bragolin alias Bruno Amadio

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-10-08 17:37

Her i landet kaldes serien med de billeder for "grædende børn"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-10-08 19:11

Og de grædende børn kan jeg huske, og de gjorde stort indtryk dengang i 1949.
Jeg følte virkelig med det billede af et barn som sad på en stol og græd.
Det billede kan jeg se for mig endnu.

Kommentar
Fra : lille-ciller00

Dato : 26-10-08 19:18

jeg synes de er smukke?? ved ikke hvorfor selv om de er triste

Godkendelse af svar
Fra : lille-ciller00

Dato : 26-10-08 19:48

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 27-10-08 04:43

Jeg harnogle billeder med grædende hamstre - er du interesseret i at købe dem? De græder fordi de har spist noget de ikke kunne tåle, og nu har ondt i maven.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-10-08 07:28

velbekomme og ikke om jeg ville eje nogen af dem