/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
hvad må dværg hamster ikke få?
Fra : lille-ciller00
Vist : 6455 gange
10 point
Dato : 26-10-08 15:39

jeg tænkte om der er noget dværg hamster ikke MÅ få. ligesom at marsvin ikke kan tåle advokado??

(jeg ved godt de ikke må få gift osv)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-10-08 15:58

Røget ål

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-10-08 16:14

Bedstefars skæg eller fedtekager.

Kommentar
Fra : elha

Dato : 26-10-08 17:02

Tomater må marsvin ikke få, så mon ikke det er det samme med en hamster.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 26-10-08 17:05

Elha hvorfor må marsvin ikke få tomater ??? tænker du ikke på den ikke må få hele planten ?? for mit marsvin spiste tomat hver dag i de 6 år jeg havde ham.. og med største velbehag, der er også c vitamin i ...

men planten er en natskygge og derfor giftig, lige som kartoffelplanter ..

D9N

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-10-08 17:05

Brunkål m. flæsk og sennep

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 26-10-08 17:07

ps. nøjes med at give din hamster hamsterfoder, agurk, æble, og ting der er beregnet til at give en hamster som du kan få hos dyrehandleren...

salat er ikke noget jeg vil anbefale, da det gør alt vådt i deres bur..

D9N

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-10-08 17:09

De kan heller ikke tåle marsvinetartar

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-10-08 17:43

Man bør overhovedet ikke fodre hamstre med andre ting end hvad der ville være naturligt for den at spise ude i naturen....altså grøntfoder, korn, kerner o.s.v.

Det er en direkte syg ide, at folk absolut skal fodre deres dyr med alle mulige mærkelige ting

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 10 point
Dato : 26-10-08 17:51

Der er mange sider på nettet, hvor du kan læse om pasning af hamster, dværghamster skal passes på samme måde, prøv for eksempel at se her: http://www.gulerodderne.dk/hamster_index.php ovre i venstre side kan du klikke på Pasning - Foder og flere andre sider om hamster, nederst under Foder står der hvad en hamster IKKE må få

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-10-08 17:53

Du kan selv bage godbidder til din hamster der er en opskrift på hamsterkiks på siden jeg linker til

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 26-10-08 18:16

og klumme er der altid med dumme komentaer fjols

Godkendelse af svar
Fra : lille-ciller00

Dato : 26-10-08 18:25

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-10-08 18:26

Hvad er
Citat
komentaer

Tjaeee 1133.... som du måske ikke vidste, så afføder dumme spørgsmål også dumme svar

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-10-08 18:27

Selv tak, held og lykke med dit kæledyr

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-10-08 18:29

Men det er da ikke løgn 1137...Dværghamstere kan ikke tåle brunkål m. flæsk og sennep. Så det er da ikke helt ved siden af, det jeg skriver.

Hvad har du forresten bidraget med i denne tråd, ud over at bøvse lidt

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 26-10-08 18:53

du er stadig et flols ikke bare her

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-10-08 19:02

lille-ciller00

Har nu stillet 9 spørgsmål siden den 16.10.08 om hvad den lille hamster må få og ikke få, så man skulle da tro at det var sivet ind.

Men men men det kan jo være svært, når hun ikke kan huske sin egen alder

Jeg tror hun bliver en god "politidame"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-10-08 21:57

Tror du det LOOOL Hun spør dem ihjel, med alle de åndsvage spørgsmål

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-10-08 21:57

Nååå nej. Så langt når hun ikke. Hun skal jo skrive en ansøgning LOOL

Kommentar
Fra : cate12

Dato : 04-01-14 17:13

Jeg fik at vide af dyrehandleren i Plantorama, at de ikke må få for meget agurk.