/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
hej
Fra : mie2910
Vist : 442 gange
220 point
Dato : 24-10-08 11:35

hejsa
jeg er hel ny herinde og kan ikke helt finde ud af det
nogle som ville hjælpe mig med hvad man gør og ikke gør
hvor dan ser man evt andre svar emne ovs
hvor mange områder er der herinde
håber på hjælp
min mail er miejensen_1@hotmail.com
i må meget gerne maile til mig

hilsen mie

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-08 11:38

Hej Mie, og velkommen til Kandu...

Jeg syntes det vil være en god ide, om du læste --- kom godt igang - ude til venstre

Når du har læst det, så kan du spørge videre bagefter

Kommentar
Fra : mie2910

Dato : 24-10-08 11:39

hejsa
mange tak for hjælpen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-10-08 11:41
Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 220 point
Dato : 24-10-08 14:24

Har du fået flere spørgsmål siden sidst

Godkendelse af svar
Fra : mie2910

Dato : 24-10-08 14:27

Tak for svaret Nordsted1.

ja der er en mere som skrev
så jeg må øve mig he he

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-08 14:30

Tak for accepten af mit svar.... men nu hvor du har accepteret svaret, er dit spørgsmål kun åbent den næste time, dvs efter den time, kan andre købe dit spørgsmål... om en måned er det igen åbent for alle (gratis)

Du vil hen ad vejen kunne få ander spørgsmål, nogle af svarene kan du finde rundt omkring, desværre virker søgefeltet ikke ordentligt på kandu,

endnu engang velkommen

Kommentar
Fra : mie2910

Dato : 24-10-08 14:54

hej

hvordan gør man så hvis den skal forblive så alle kan se og svare
hilsen mie

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-08 15:15

Man venter med at accepterer et svar, til man har fået svar på alle sine spørgsmål...

Kommentar
Fra : mie2910

Dato : 24-10-08 18:02

okay men det er da svært at vide hvornår der ikke kommer flere svar

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-08 18:21

Der kan komme flere svar ja, men når du syntes du har fået et godt og brugbart svar, kan du accepterer, (og det kan jo kun du bedømme) det er heller ikke usædvanligt, at andre svarer, selv om spørgsmålet er lukket