/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
tråd løs kan ikke finde siden?
Fra : return
Vist : 581 gange
150 point
Dato : 20-10-08 14:25

hej

har lige sat mit trådløse op men der er vist lige et problem
og det er at jeg kan komme ind på mange sider men bare ikke danske spil nårjeg klikkeri min browser
til danskespil ja så kommer min start frem hvordan kan det hænge sammen nogen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-10-08 14:29

Du kunne starte med at fortælle hvilken fejlmelding du får

Kommentar
Fra : return

Dato : 20-10-08 14:31

får ingen fejlmelding siden på danske spil kome ikke frem men derimod min startside fra stofa

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-10-08 14:34

Så er du vel ikke logget ind

Stofa er ikke sådan LIGE at gå til trådløst med flere komp.

Stofas forbindelse er beregnet til 1 komp. men det kan da lade sig gøre.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-10-08 14:36

Hvis ikke det er din router der er koblet op men blot f.eks. den stationære - ja så kan du ikke koble op med andre uanset login osv.

Det SKAL være routeren der fungerer (er logget ind) som den opkoblede komputer...

Kommentar
Fra : return

Dato : 20-10-08 14:38

refi er på og kan sagtens finde ikea bt ekstrabladet cnn osv men hvorfor finder den stofas side nå jer vil på danske spil?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-10-08 14:40

Ja det lyder så som lidt volapyk....

Sikker på du taster rigtigt....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-10-08 14:43

Det kunne jo være noget java-opdatering af den bærbare der mangler

Så undrer det bare den ikke giver fejl....

Kommentar
Fra : return

Dato : 20-10-08 14:47

prøver lige igen

der er når jeg i min browser klikker på www.danskespil.dk så kommer den ikke frem men den får min startside frem min pc er fuldt opdateret

og sikkerheden i min router er sat op så det kan jo ikke være det eller ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-10-08 15:05

Klikker på

Se nu lige om den også fører til den rette adresse....

Prøv at skrive adressen DIREKTE i adressefeltet....

Kommentar
Fra : return

Dato : 20-10-08 15:10

refi det har jeg gjort mange gange nu men siden komer ikke frem

Kommentar
Fra : return

Dato : 20-10-08 15:14

tror jeg vil prøve at nulstille routeren og starte helt forfra men hvordan er det så nu at man fjerner den trødløse forbindelse man har dannet på sin com så der ingen er så man kan starte forfra med trådløs opsætning ??

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 160 point
Dato : 20-10-08 15:16

Du må have et eller andet i dine sikkerhedsindstillinger der får den til at springe til startside

Du har vel ikke ved en fejl fået den tastet ind som værende skadelig i dit antivirus

Det er ulogisk som du beskriver det.....

Kommentar
Fra : return

Dato : 20-10-08 15:26

refi du havde helt ret mht at det var noget med sikkerhed at gøre har lige haft ringet til danske spil så de hjalp mig igennem det der skulle indstilles så du får lige nogel point som tak for hjælpen ha en god dag

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-10-08 15:27

Det lyder mystisk hvis routeren skulle være årsagen når alle andre sider fungerer udmærket....

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 20-10-08 15:29

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-10-08 15:30

Jamen super det lykkedes...