/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP photosmart 3210 all in one
Fra : kirsten4130
Vist : 620 gange
220 point
Dato : 13-10-08 20:05

Hvordan installerer man en sådan printer. Jeg har købt en for et par år siden, og af forskellige grunde ikke brugt den før nu. Nu kan jeg imidlertid ikke installere den, da den beder om at der isættes de farvepatroner der fulgte med printeren ved købet.
Det er disse patroner jeg bruger, men de er blevet for gamle.
HP hotline siger at det er specielle farvepatroner der benyttes ved installationen, som ikke kan købes, men at kundeservice evt. kunne hjælpe.
HP kundeservice uha uha da da - ingen service.

Hvordan løses problemet så jeg ikke længere er ejer af en ny ubrugt og ubrugelig printer????

Kommentar
Fra : severino

Dato : 13-10-08 20:22

Ak Ja, det er en af de sædvanlige HP tiltag for at fastlåse kunden.
HP er ellers et godt produkt, men det er ikke uden problemer, da de finder på en masse narstreger, vel sagtens for at vi skal bøje os i støvet for deres underlige luner.

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 230 point
Dato : 13-10-08 20:37

Hvis det er fordi patronerne er blevet tørre, så prøv at sætte dem på et fugtig engangs vaskeklud (svamp) eller i alt fald noget fnugfrit - lad den stå ½ time, sæt dem så i igen og se om det har løst problemet!

Clou

Godkendelse af svar
Fra : kirsten4130

Dato : 13-10-08 20:54

Tak for svaret clou.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 13-10-08 21:37

Velbekomme, godt hvis det virker hos dig!

Clou