/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
FLERE PC - INDHOLD- ORDEN???
Fra : ingelein
Vist : 571 gange
36 point
Dato : 13-10-08 13:46

Hej
Jeg har god orden i mit mappesystem på de 3 PC' er + 1 ekstern HD jeg kører med.
Når min gemal skal ha' selskab til sit TV-kiggeri, bruger jeg den bærbare.

Normalt foretrækker jeg at arbejde på den stationære PC. Derfor må jeg ofte flytte mapper over på min eksterne HD for at bruge dem på den bærbare.
Det er også ok, men nu synes jeg at det er ved at blive for indviklet.

Hvordan gør I andre, når i bruger flere PC'er ? Skæg for sig og snot for sig?
Eller har nogen fundet en god metode?
Jeg har tidligere brugt rejsetasken, findes den overhovedet i XP?
Mange hilsner Ingelein

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-08 13:49

Du kobler det hele sammen på en router og bruger et internt netværk med delemapper....

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 36 point
Dato : 13-10-08 15:58

Jeg har 4 bærbare med udskiftelige harddiske og hver sit styresystem og en del pendrive og eksterne harddiske i skuffer................................. Total kaos når jeg skal finde noget.

Vigtige filer kopieres over på en ekstern HD.
Jeg har også et fillager på en lille bitte ftp-server som kan snakke med internettet.

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 22-10-08 14:54

Tak for svaret Eyvind.
Du får points, fordi vores rod passer så godt sammen
Refis forslag kunne jeg ikke bruge - var for ambitiøst for lille mig
Hilsen Ingelein