/ Forside/ Teknologi / Udvikling / CSS / Spørgsmål
10  ME.alexan.. 100
CSS hakker :(
Fra : Rambo11
Vist : 1023 gange
40 point
Dato : 13-10-08 00:19

Hejsa.

Jeg har for nylig lige købt CSS, og var super spændt, men da jeg havde installeret det og spillede, viste det sig, at det hakker. Det er mega frustrerende, og der er ingen glæde i at spille. Hvad kan være galt?
Hvad kan jeg gøre for at løse det? Kan man godt købe enkelte dele til sin computer, så den bliver bedre?

Jeg har en Toshiba bærbar. Ved ikke helt, hvilke ting den kan, men det jeg kunne finde var:

Intel(R) Celeron(R) M
processor 1.40 GHz
1.40 Ghz, 896 MR RAM

Grafikkort: ER ikke sikker, men tror det er det her.. ATI RADEON XPRESS 200M Series

Håber i kan hjælpe mig til at kunne spille CSS uden, at det hakker.

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 13-10-08 03:07

Citat
Jeg har for nylig lige købt CSS

FEEDb-ack eller bare et spil-

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 40 point
Dato : 13-10-08 07:39

Kig bag på spillet, der kan du se hvilken system krav de anbefaler.
Det hjælper også og have en hurtig internet forbindelse.

Kommentar
Fra : MichaelP_69

Dato : 13-10-08 08:13

Kontroller dine grafik indstillinger i spillet, du skal sætte alt på LOW samt nedjuster skærmopløsningen til 800x600. hvis spillet ikke kører nogenlunde der så er dit grafikkort ikke stærkt nok. Jeg tror det udelukkende er dit grafikkort der er problemet.

Husk lige at kontroller at der ikke kører andre programmer der bruger din Memory/ram og CPU/processor.

Kommentar
Fra : Rambo11

Dato : 13-10-08 13:34

Okay tak for svarene.

Kan man ikke købe et nyt grafikkort, og få sat det ind?

Godkendelse af svar
Fra : Rambo11

Dato : 14-10-08 13:43

Tak for svaret scootergrisen.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 14-10-08 16:28

Jeg tror ikke man kan købe nyt grafikkort til en bærbar.

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 09-02-09 13:45

CSS??? Som i Cascade Style Sheet eller Counter Strike: Source???

Kommentar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 04-11-10 13:38

Du kan ikke skifte dele i en bærbar.
eller jo du "kan godt" meen det kun blevet gjort en gang før!
og det billigere at købe en ny :S