/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Gratis realtid aktie kurser ?
Fra : iceman1000
Vist : 7326 gange
100 point
Dato : 12-10-08 15:21

hvor kan man få Gratis realtid aktie kurser henne på nettet hvor den selv opdatere ligesom den gør i wintrade på nordnet som jeg har kørt med indtil det kostede penge kan nogen give et bud på hvor man kan finde det henne på nettet henne

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-10-08 15:31

http://www.aktienyt.dk/
Jeg begynder ofte her.

http://www.euroinvestor.dk/Stock/MarketOverview_dk.aspx?Stocklist=381
og videre her, det er nok ikke realtid.
Min egen bank, Nordea leverer realtid mod betaling.
Så om gratis findes ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : DAF_direktoer

Dato : 12-10-08 16:02

Fondsbørsen tager penge - jeg mener at huske 50 kr./mdr. for realtidskurser - så der er ingen, som forærer realtidskurser væk uden en forventning om at få noget retur - det kan f.eks. være fondsbørsmæglere som Nordnet og E*Trade, som regner med, at du laver et passende antal handler om måneden, har penge stående hos dem og/eller abonnerer på nogle betalte ydelser. Iøvrigt kan man abonnerer på realtidskurser i eet eller 5 niveauer, hvor sidstnævnte vist koster 200 kr. om måneden. Langt det billigste er dog at betale for at få en realtidskurs ved hver handel - det koster typisk 25 øre per gang - og hos mange pengeinstitutter "glemmer" man endda at opkræve de 25 øre, og så er det jo gratis.

Mvh

Claus

P.S. Jeg er siden den 1. januar i år konsulent i Dansk Aktionærforening og ikke direktør. Nu arbejder jeg som uvildig investeringsrådgiver - se www.prisas.dk.

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 12-10-08 17:07

du kan også downloade yahoo widget. Et lille program hvor du kan have aktiekurserne på din desktop. De skifter automatisk. Du kan også downloade andre småprogrammer. Jeg har f.eks. dr netradio og vejrudsigten på min desktop.

http://widgets.yahoo.com/download/

mvh timeglas

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-10-08 18:05

Citat
hvor kan man få Gratis realtid aktie kurser henne på nettet

Kort og godt...

INGEN STEDER....

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 12-10-08 21:09

Sorry jeg misforstod spørgsmålet. Realtid er jo ikke det man får de fleste steder. Det tror jeg kun fåes i banken.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-10-08 21:45

Eller ved at BETALE...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-10-08 22:10

ring dette nr.

Kommentar
Fra : ehawk

Dato : 18-10-08 13:17

Jeg abonnerer på realtidskurser hos NETPOSTEN.DK
Det koster Kr. 99,00 pr år.
Det har fungeret 100% tilfredsstillende i et par år nu.

Mvh
Ehawk

Accepteret svar
Fra : DAF_direktoer

Modtaget 100 point
Dato : 20-10-08 10:33

Nasdaq-OMX lancerer nu gratis realtidskurs (senest handlet kurs) via Dagbladet Børsens og Netpostens hjemmesider.

Mvh

Claus
Forhenværende DAF-direktør, nu www.prisas.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-10-08 13:27

Den er tilsyneladende blevet GRATIS nu....

http://www.netposten.dk/?pageid=453

Godkendelse af svar
Fra : iceman1000

Dato : 23-10-08 13:13

Tak for svaret DAF_direktoer. refi svar var lige så godt men skulle jo vælge en af dem da i begge kom med det som jeg bedste om man takker og ros til refi også

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-08 13:19

Citat
takker og ros til refi også

Det er jeg såmænd mere glad for end point