/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Velkommen til meller147
Fra : the1best
Vist : 923 gange
500 point
Dato : 11-10-08 18:47

Du skal ha en velkomst af mig her på kandu

Jeg ønsker for dig at du vil få tonsvis af gode oplevelser og erfaringer herinde.

the1best

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-10-08 19:11

r..slikker

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-10-08 19:13

Man må da ikke håbe der kommer 50 nye i morgen....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-10-08 19:13

jeg lader den gå videre til 50 venner

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 11-10-08 19:17

Det er da utroligt så ondt i røven du har altid Teil .... du burde have nogle flere handicap point.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 11-10-08 19:19

Citat
Jeg ønsker for dig at du vil få tonsvis af gode oplevelser og erfaringer herinde.

Hvor kan man andet, med d'herrer, som allerede har meldt sig på banen - Jeg kan ikke tro andet end at det er hankøn, med den hørm de har efterladt i denne tråd.
Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 11-10-08 19:20

Citat
Man må da ikke håbe der kommer 50 nye i morgen....

Nej,"sikke" mange tons der skal til.

Men bortset fra det,skader det aldrig,med lidt almindelig høflighed.Så klap til dig the1best.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-10-08 19:20

Teil har et renomè at beskytte

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 11-10-08 19:22

Ja meller147, der er desværre typer som Teil og del andre herinde, det kan desværre ikke undgåes, men så kan man - hvis man vil, blackliste dem - jeg gør det ikke, for jeg mener der skal være plads til alle. Forsøg at ignorer hvad de skriver, men de kan godt overraske med gode råd

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-10-08 19:31

the1best

Dato : 11-10-08 17:07

--------------------------------------------------------------------------------
Gammel viden, de står i alle bøger om akvariefisk. Velkommen til kandu

http://www.kandu.dk/tip18660.aspx

Citat
Jeg ønsker for dig at du vil få tonsvis af gode oplevelser og erfaringer herinde.

Så har du da givet nogle oplevelser i løbet af no time

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 11-10-08 19:35

Nå,
Her er akvariefisk til alle -
http://www.dreamaquarium.com/download.html
Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 11-10-08 19:36

ans det er gået op for mig at her på kandu giver man stjerner efter hvem der lægger tippet og ikke hvad tippet indeholder.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 11-10-08 19:53

Her er noget jeg ikke fatter sammenhænhen i.Du ønsker velkommen med:

Citat
Jeg ønsker for dig at du vil få tonsvis af gode oplevelser og erfaringer herinde.

Han får et nakkedrag med denne:http://www.kandu.dk/tip18660.aspx

Og så denne:
Citat
ans det er gået op for mig at her på kandu giver man stjerner efter hvem der lægger tippet og ikke hvad tippet indeholder.

Måske er jeg senilkonfus,men jeg synes det er lidt selvmodsigende.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-10-08 19:55

Citat
Teil har et renomè at beskytte

Ja nemli,
så bande bande

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 11-10-08 19:56

meller147 får ikke noget nakkedrag eller andet, det er da almindelig viden det tip han kommer med, derfor 0 stjerner herfra. Jeg ønsker ham da sammetidig velkommen på kandu, hvad forkert er der i det?????????

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-10-08 19:58

med 500 points
han er sikkert i familie

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 11-10-08 20:02

Citat
meller147 får ikke noget nakkedrag eller andet

Så er jeg med igen,the1best.Det var heller ikke ment som kritik.Bare en mild undren.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 11-10-08 20:05

Helt ok Mosebaek

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-10-08 20:33

Citat
det er da almindelig viden det tip han kommer med, derfor 0 stjerner herfra.

Der er så mange tip, som for mange er almen viden, men det undrede mig bare at du først gav 0 stjerner for et tip , for så at tilbyde 500 point i velkomst.

Som du selv tidligere skrev

Citat
Jeg ønsker for dig at du vil få tonsvis af gode oplevelser og erfaringer herinde.

Der er også de negative oplevelser ... skriv ikke et tip, der for nogle brugere er almen viden , men det har meller147 måske lært nu efter at have skrevet 2 tips i dag.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 11-10-08 20:36

Og i øvrigt så undrer det mig meget at i sådan på nakken af mig, når der ikke er en eneste af jer der har skrevet velkommen til meller147.

Jeg kender slet ikke person bag profilen, jeg er ønsker ham bare velkommen som der er blevet gjort så mange gange før herind.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-10-08 20:41

Citat
når der ikke er en eneste af jer der har skrevet velkommen til meller147.

Nå nå......

http://www.kandu.dk/tip18660.aspx

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 11-10-08 20:42

Jeg kan absolut ikke se at der er noget ivejen med at give 0 stjerner og derefter oprette en velkomsttråd. Det er 2 forskellige ting som absolut ikke hører sammen og jeg fatter ikke i kan blande dem sammen. Jeg giver ikke stjerner i tip efter hvem der har skrevet dem, men efter indholdet og sådan er der her, måske i andre gør det på en anden måde, de må i om.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 11-10-08 20:43

refi jeg mente nu her i tråden

Kommentar
Fra : sboc

Dato : 11-10-08 20:43

velkommen til meller147

Han er squ nok skræmt af h... til nu

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 11-10-08 20:45

sboc du har nok ret og det var jo ikke meningen

Accepteret svar
Fra : meller147

Modtaget 500 point
Dato : 11-10-08 20:53

mange tak for velkomsten :D
men hvorfor kommer i op og "slås" over det her emne? :D

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 11-10-08 21:11

Hej meller147

Det er ikke spor anderledes herinde end i et akvarium. Når du drysser foder (points), kommer de alle sammen stimlende - om de nu er sultne eller ej - og ellers er det som om der er nogle der bare vil "nakke" - måske har de en sur kone???? Læg iøvrigt mærke til at al den "grove jargon" kommer fra ganske få herinde. De gør det til gengæld godt.
Jeg har ry som "blacklister". Det er jeg da bedøvende ligeglad med for der findes da mange andre, der har gode råd.
Så også velkommen fra mig, selvom jeg synes det vil tage overhånd, hvis alle skulle ha' en velkomsthilsen.
Mange velkomsthilsner
Ingelein

Det lader ikke til at der er andre seriøse emner der kan få folks pis i kog i dag Os mig!!!!

Kommentar
Fra : meller147

Dato : 11-10-08 21:36

mange tak til dig os :D
- kan vi ikke lave et "forum" hvor dem der vil kan få lov at slås?
:D:D:D
det ville da være en god idé ik :D

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-10-08 21:37

hvorfor det? har vi ytringsfrihed
så må vi ha slåsfrihed hvor vi vil.

Kommentar
Fra : meller147

Dato : 11-10-08 21:38

ja men vi kan jo godt lave et sted hvor dem der ikke gider høre på det kan blive blandet uden om

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-10-08 21:55

det tror du, så er det først alle skal læse.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-10-08 21:57

nå men så pyt.
velkommen til dig, du tåler mosten her.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-10-08 21:58

Du har så grueligt misforstået noget meller. hvis der ikke er nogen at provokere, drille eller mobbe, er der heller ingen der provokerer, drille eller mobber. Hvem skull de de dog provokere, drille eller mobbe ? Det ville være ret kedeligt for dem, så din model med et sted hvor provokatører, drillere eller mobbere kan provokere, drille eller mobbe dur ikke. Husk det i skolen....den virker allesteder

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-10-08 21:59

Teil...din MAVESURE stodder

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 11-10-08 22:06

Hej med dig, meller147 og velkommen ombord.

Kommentar
Fra : meller147

Dato : 11-10-08 22:09

klumme
skal vi ikke prøve at undgå mobberi?
karenD
mange tak :D

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-10-08 22:21

Citat
skal vi ikke prøve at undgå mobberi?
Jeg mobber ikke. Jeg fortæller bare sandheden, og det skal man jo.

Kommentar
Fra : meller147

Dato : 11-10-08 22:46

jeg vil da prøve at ungå mobberi, jeg sagde heller ikke du gjorde

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-10-08 22:50

Velkommen på Kandu meller147/Mathias

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-10-08 23:49

Ja og velkommen på Kandu meller147/Mathias Også fra mig.

Godkendelse af svar
Fra : the1best

Dato : 12-10-08 21:08

Tak for svaret meller147 og endnu en gang velkommen til kandu.

Kommentar
Fra : meller147

Dato : 14-10-08 13:33

tak til alle jer der tager jer så godt imod mig :D