/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Tegn en tatovering
Fra : M_hvenegaard
Vist : 757 gange
400 point
Dato : 11-10-08 12:35

Hej, mit navn er Mikkel Hvenegaard.

Jeg vil gerne have tatoveret mit efternavn over ryggen, men er ikke særlig god til at tegne. - Derfor søger jeg en, der har lyst og tid til at tegne en tatovering til mig eller give et udkast.
Skriften må gerne være kursiv, med indviklet skrift, men det er vigtigt at man kan se, hvad der står. Bogstaverne skal ca. være 7 cm høje.
Det kunne være fedt hvis det var en slags tribal-skrift, hvor der evt. var en eller flere streger, der var ført op på skulderen.
Tatoveringen skal være placeret øverst på tværs af ryggen.

Håber på nogle gode forslag - Jeg belønner indsatsen med 360 ledige point (alle dem jeg har).
Forslag (og evt. spørgsmål) kan sendes på e-mail: m_hvenegaard@hotmail.com

- Med venlige hilsner Mikkel Hvenegaard

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-10-08 12:38

Citat
men er ikke særlig god til at tegne

Det klarer en ordentlig tatovør.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-10-08 12:39

Det bedste du kan gøre, er at henvende dig til en tatovør, han laver ikke andet, og han kan så
både tegne og fortælle dig, hvad der bliver bedst

Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men der ligger en knald dygtig en i Helsingør, folk kommer
langvejs fra, for at få en rigtig proff. til at tatoveringen

Kommentar
Fra : M_hvenegaard

Dato : 11-10-08 12:43

Ja, men jeg vil gerne have en tegnet jeg kan komme med. - På den måde kan jeg gå og kigge på den i nogle uger for at finde ud af om den virkelig er mig eller hvad. - Og så er det også dyrt at få en tatovør til at tegne den.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-10-08 12:50

Så en tur i dine skrifttyper eller på nettet...

Der er garanteret nogen der kan bruges....

Så kan du jo printe det ud i den størrelse du lyster.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-10-08 13:08

Tatovøren har massevis af bogstaver du kan kikke på, så du ikke nødvendigvis behøver få dem tegnet

Her er også en masse at kikke på

http://www.google.dk/search?hl=da&q=tatoo%2Bletters&meta=

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-10-08 14:10

Mon ikke du kan finde en tegner her der kan lave det for dig http://www.tegnebordet.dk/index.php?static=freelance.html

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-10-08 14:20

Jeg har en stor tribal på højre skulder/overarm og den er tegnet direkte i frihånd af min tatovør. Den skulle dække en meget mindre fra gammel tid af. Han satte sig og tegnede det i frihånd og vi studerede den i nogen tid og så gjorde jeg det sgu.
Der er med garanti ikke en der har en magen til.

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men han er hjemhørende i nordjylland.

Kommentar
Fra : meller147

Dato : 11-10-08 16:53

har tatovøren ikke nogle skitser han kan bruge?
ellers kan du jo gå ind i et vert skriveprogram og finde en skrift du kan lide :D
eller kan jeg måske tegne en tegning til dig? ved bare ikke hvordan jeg så skal sende det til dig :D

Kommentar
Fra : M_hvenegaard

Dato : 11-10-08 17:46

Jeg er klar over der er en masse standard bogstaver i diverse programmer, men det er netop dem jeg gerne vil undgå.

Derfor eftersøger jeg en med interesse i at lave en fed tatovering til min ryg, men som tager udgangspunkt i mit efternavn (Hvenegaard, hvis nogen skulle have glemt det)

- Håber der er nogle kreative folk i blandt brugerne af Kandu.dk

Kommentar
Fra : meller147

Dato : 11-10-08 18:09

jeg vil gerne prøve på at lave en men hvordan skal jeg sende den ?

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 200 point
Dato : 11-10-08 20:15

Her kan du skrive dit navn og vælge form og størrelse og farve på bokstavene
http://www.tattoofont.net/
alimak

Kommentar
Fra : M_hvenegaard

Dato : 11-10-08 22:20

Hvis du har mulighed for at scanne den ind og sende den i en e-mail, ville det være fedt! :)

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-10-08 17:38

- husk at læse korrektur...

Her kan du ikke bruge "kvajeblæk"!

Kommentar
Fra : meller147

Dato : 14-10-08 13:37

jeg kan da lige prøve :D
men det tager nok lige lidt tid :D
håber du kan lide dem ellers må jeg jo prøve at lave nogle andre

Kommentar
Fra : M_hvenegaard

Dato : 14-10-08 16:56

Hej, kære venner - Det er lykkedes mig at finde ud af hvorn det skal se ud! - Både min bror og jeg skal have lavet den samme, så det bliver virkelig fedt, når der skal spilles beach volley til sommer :)

- Jeg har fundet typografien takket være 'alimak', så selvom jeg i første omgang ville have noget tegnet af jer brugere fandt jeg vha. linket ud af, hvorn det skulle være..

- Det bliver 'Hvenegaard' med font'en Coca Cola, som findes på linket: http://www.tattoofont.net

Så tillykke til dig - 400 points for dét svar!

Godkendelse af svar
Fra : M_hvenegaard

Dato : 14-10-08 16:57

Tak for svaret alimak.

Kommentar
Fra : bsjh

Dato : 14-10-08 17:06

Du har jo kun givet alimak 200 point ved at vurdere hendes svar til en stjerne - det kan du ikke være bekendt når det løste dit problem

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 14-10-08 22:22

Ja nu er jeg ingen henne. jeg er en han.Tak
alimak