/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Investeringsråd
Fra : Klumme
Vist : 692 gange
50 point
Dato : 10-10-08 16:22

Investeringsrådgivning

Hvis du havde købt for 10.000 kr. aktier i Roskilde Bank for et år siden ville du have 64 kr. i dag.

Hvis du havde købt for 10.000 kr. aktier i Bonusbanken for et år siden ville du have 206 kr. i dag.

Hvis du havde købt for 10.000 kr. aktier i Nanocover for et år siden ville du have 791 kr. i dag.

Hvis du havde købt 2.667 Dansk Pilsner for 10.000 kr. i Fakta for et år siden og drukket dem, ville du kunne få 4.666 kr. for de tomme flasker og kasser i dag.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-10-08 16:25

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-10-08 16:26

LOOL det er sgu da investering vi kan forstå

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-10-08 16:28

Citat
Hvis du havde købt 2.667 Dansk Pilsner for 10.000 kr. i Fakta for et år siden og drukket dem, ville du kunne få 4.666 kr. for de tomme flasker og kasser i dag.

Fandens at jeg ikke kunne se det i min krystalkugle sidste år

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 60 point
Dato : 10-10-08 16:30

Det var en af de federe. For at det ligesom batter burdel man aflevere flaskerne på een gang. Og de er nok ikke sådan liiiiige at få plads til i Arla's kasse, behøringt fastspændt på Maxi'ens bagagebærer!

LOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-10-08 16:31
Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-10-08 17:07

Havde du investeret i AstraZeneca PLC havde du haft 8.000.- idag men været tørstig..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-10-08 17:12

2.667 Dansk Pilsner på 1 år, det må da være til en storfamilie, eller nogen der holder fest den ene dag efter den anden.

2667 : 52 = 51, 288 pils om ugen ja ja ja det er der måske nogen der drikker.

Vil du dermed mene at "alkoholikere" har tjent flere penge end de "fornuftige" der har investeret.

Kommentar
Fra : ram10

Dato : 10-10-08 21:09

Jamen, så skål og hvor er det fedt at man kan stille det op den måde, tusind tak klumme

Kommentar
Fra : ram10

Dato : 10-10-08 21:13

ups!! jeg tror ikke konen er enig, men hv.. ... lool

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 10-10-08 21:28

Glimrende regnestykke, desværre er det kun bagklogskab, der hører til de eksakte videnskaber.

Men dit regnestykke er faktisk endnu bedre, du glemmer det garanterede afkast på 4,6% alkohol

Og spanierne har, ligesom danskerne, et anbefalet max-forbrug af alkohol, det er på 41 genstande/uge for såvel mænd som kvinder. Jeg er sikker på de, ligesom vi, mener deres er baseret på et lidenskabeligt grundlag, og deres gennemsnitslevealder er i øvrigt længere end vores. Så hvis I bare er 2 om de godt 51 øl om ugen, er der også plads til 5 flasker vin oveni(til deling). Skål!

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 10-10-08 21:30

Ups, lidenskaberne løb af med mig, det var videnskabeligt grundlag jeg ville have skrevet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-10-08 21:34

Citat
Men dit regnestykke er faktisk endnu bedre, du glemmer det garanterede afkast på 4,6% alkohol
Guuuud ja LOOOL Tal skal behandles med ærefrygt og misbruges de steder hvor det er muligt

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 17-10-08 10:27

Tak for svaret 3773.