/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Underlag til flydende trægulv
Fra : pathil
Vist : 2100 gange
100 point
Dato : 06-10-08 08:35

Vi har lige købt et Timberman plankegulv i Stark. De fører kun en type gulvunderlag, der hedder RAW og sælgeren vidste ikke rigtig så meget om det. Er der nogen, der ved, om det er et godt underlag eller om vi skal købe et andet sted?
Vi skal selvfølgelig have et underlag, som Timberman accepterer i forhold til garanti. Ellers lægger vi vægt på, at det er så tykt og absorberende som muligt. Det skal være sådan et, der ligesom rejser sig igen efter tryk.
Skal siges, at vi har betongulv med gulvvarme, hvis det betyder noget.
Håber at mit spørgsmål giver mening. Det nemmeste for mig er selvfølgelig, hvis det fra RAW er i orden, men ellers kører jeg gern et andet sted hen :)

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 06-10-08 08:44

Spørg Timberman selv. I "OM OS", kan du kontakte dem via mail.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 06-10-08 08:45
Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 06-10-08 09:09

Hej.

Som >stilkene< er inde på, hvorfor ikke spørge hos dem som må vide noget om det ?
Jeg ville prøve her:

http://www.timberman.dk/

hvis det er et "Timberman-gulv" du har købt.

Accepteret svar
Fra : bennymanden

Modtaget 110 point
Dato : 06-10-08 09:12

Faktisk så forhandler Timberman selv forskellige underlag - typisk 2mm.

http://www.timberman.dk/Produkter/Trægulve/Gulvunderlag/tabid/75/language/da-DK/Default.aspx

Umiddelbart tror jeg ikke der er noget i vejen for at bruge det underlag som byggemarkedet har på lager.
Held og lykke med projektet
hilsen
Bennymanden

Godkendelse af svar
Fra : pathil

Dato : 06-10-08 10:56

Tak for svaret bennymanden.