/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Mulitiplayer spil!!!!!!
Fra : RaB
Vist : 377 gange
50 point
Dato : 17-03-03 01:38

Nogle der kender nogle fede spil. vi er 2 der gerner vil hjælpe hinanden med at udføre missioner.. i steden for at skyde hinanden.. det skal være ligesom man er single player, men bare vi er 2 på samme mission. ligesom swat.

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 17-03-03 01:50

Ghost Recon er min favorit.

/Thomas

Kommentar
Fra : hjvpo

Dato : 17-03-03 02:07

ATV, Colling Macre

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 17-03-03 12:53

C & C Generals , er klart et superspil. Tag og tjeck det ud :D

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 17-03-03 14:07

battlefield 1942 fedt spil

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 17-03-03 15:10

Bubble Bobble LOL

Kommentar
Fra : EazyOne

Dato : 17-03-03 17:32

Operation Flashpoint kan bruges til både infanteri, kampvogne, choppers eller en combo af det hele.. og der er et TON vellavede COOP-missioner på nettet!.

/EazyOne

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 19-03-03 20:41

Delta Force 1 til 5 er rigtig gode spil, jeg vil dog klart anbefale nr.3 (Land Warrior) og nr. 4 (Task Force Dagger) i rækken, har ikke prøvet COOP i nr. 5 (Blackhawk Down) endnu.

Men synes at militær spil er generelt gode når det kommer til COOP, det ligger vel egentligt også i det at være soldat skulle man mene

//Kenneth

Kommentar
Fra : Rene_Mallin

Dato : 24-03-03 14:32

du kan jo spille counter strike! der kan i også være sammen på et hold.

en anden mulighed kan være at spille Age of empires 2 der kan man også erobre verden sammen

ellers er der warcraft 3, det ligner meget age of empires

Held og lykke med det

venlig hilsen René

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 26-03-03 20:27

medal of honor til PSone

Kommentar
Fra : kaad1

Dato : 05-04-03 21:01

Jeg siger bare wolfenstain.............