/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Begrænsninger på aprilla rally?
Fra : tmj_86
Vist : 165 gange
20 point
Dato : 16-03-03 13:20

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er flere begrænsninger, end skiverne på en aprilla rally, og hvad det er for nogle.
Jeg kunne også godt mig at vide hvor stærk den kommer til at køre.
Jeg vil også godt vide om det er en god idè med forrør.

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 16-03-03 16:59

Der er nemlig en begrænsning i forrøret!!!

ca. 75-80

Kommentar
Fra : Michaellehto

Dato : 16-03-03 21:07

Det er en god ide med et nyt forrør da der et blindrør på som tager meget af din fart. Du kunne også skifte til en stører dysse så ville du komme til at kører lidt over 80.

Kommentar
Fra : ivanwilhelmsen

Dato : 13-09-05 21:32

aprilla rally hvad størelse dysse er orginalen
og hvad skal man skifte til hvis man monterer et 47,6 cylender