/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Alarm til en gris
Fra : Flash77
Vist : 593 gange
200 point
Dato : 25-09-08 13:50

Kan man få en alarm til en gris - gerne med GPS, og mulighed for at slukke for grisen med en fjernbetjening? Hvis man evt. kan få en fjernstyret gris kan det også bruges.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 25-09-08 14:05

Fjernstyret og fjernstyret gris hmmm .... her sidder en hel grisefamilie i en bil og der hører fjernbetjening til

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=9728098&forum=310&road=view_userinfo&search=&status=#

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 25-09-08 14:22

Ja selvfølgelig kan du købe det og endda med landbrugsstøtte hvis du søger landbrugsministeriet..
Er du landmand eller hvad?

hawaii7

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 25-09-08 14:51

Kæft hvor er du en nar flash

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-09-08 15:54

Der er vist noget med at Muslimer går rundt med en sådan på sig

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-09-08 17:01

Altså hvis grisen ellers får mad og ikke bliver puffet hen til slagtebænken kommer den kun med veltilfredse grynt, derfor er det unødvendigt at slukke for den.

GPS bruges ikke hvis den er indhegnet.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 26-09-08 01:23

Ans - du kan da også finde de mest fantastiske ting. Dit svar er SÅ godt at jeg har vævet point for det - hvis der ikke kommer bedre svar er de dine

Hvad var lige det for et surt opstød fra scootergrisen midt i det hele???

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 26-09-08 01:24

Hawaii7: Nej, jeg er ikke landmand. Blot fascineret af frernstyrede grise som man kan slukke for

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 26-09-08 01:26

Sunowich: Ved du om jeg kan få en fjernstyret muslim med en fjernstyret gris, hvor jeg kan styre muslimen der styrer grisen? Og hvor man kan slukke for dem begge...?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-08 13:01
Kommentar
Fra : pkforever888

Dato : 26-09-08 13:46

Igen igen... hvad har dette spørgsmål med scootere og knallerter at gøre?? skriv evt. dette spørgsmål i et andet forum.

Har dig og scootergrisen et problem med hinanden?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 26-09-08 18:27

Nej da - har ingen problemer med nogle grise overhovedet. Men kunne ikke ligefinde et forum for grisse-alarmer, så tænkte at sætte det under knallert måske var det der kom nærmest, da der i get mindste var noget om alarmer herinde.

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 26-09-08 18:29

Tak for svaret ans.