/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
En gris på hjul
Fra : Flash77
Vist : 1175 gange
210 point
Dato : 25-09-08 02:18

Hvor kan jeg få en gris på hjul? Jeg skal gerne bruge den inden jul.

Kommentar
Fra : piratfizken86

Dato : 25-09-08 06:22

Uhh.. Det lyder som en svær opgave:-/

Mit bedste bud er vel at købe en gris af en landmand, find en konservator på nettet, få den udstoppet og lav en plade med hjul til den:D

men umiddelbart er det vist en dyr løsning:D

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 25-09-08 07:23

Skal det være en "so" eller en gammel "orne"?
Skal hjulene være med eller uden dæk?

hawaii7

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 25-09-08 08:44

Du skal bare hælde for meget olie i benzinen - evt. tilsætte lidt motorolie til benzinen ... så skal du bare se - en tur ud at køre, så er du en gris på hjul ....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-09-08 09:07
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-09-08 09:18

Du kan få scootersvinet fra Kandu. Vi kan alligevel ikke bruge ham til noget som helst

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 25-09-08 12:22

Ja ANS den var sku go.
Nemmere kan det vist ikke blive. Det er da utroligt hvad folk kan finde frem til.

hawaii7

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 25-09-08 14:52

Igen...

Hold da kæft hvor er du en nar flash.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 26-09-08 01:42

Ans fører igen i det her spørgsmål - og jeg har hævet point fordi vi p.t. har et RIGTIGT godt svar... Lad os se om der kommer flere gode bud eller om Ans løber af med point for sit svar

Hvad var lige det for nogle negative vibrationer fra scootergrisen???

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 26-09-08 02:21

Hvorfor blacklister du ikke scotersvinet? Han kommer jo kun med negative kommentarer i alle dine tråde.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 26-09-08 05:16

Ja - jeg forstår ham ikke helt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-08 08:12
Kommentar
Fra : pkforever888

Dato : 26-09-08 13:40

Igen... hvad har dette spørgsmål med scootere og knallerter at gøre?? skriv evt. dette spørgsmål i et andet forum.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 26-09-08 18:36

Så kom Nordsted1 også på banen med nogle rigtigt gode bud - Der er kamp mellem ans og Nordsted1 nu om point på den her

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 26-09-08 18:37

pkforever888 - jeg kunne ikke lige finde et forum omkring grise på hjul, så mente at det her nok kom nærmest.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-09-08 18:49

Din "næriggris", der er for meget fedt på dig, så stjernerne glider væk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-08 18:54

Point til Ans, hun kom først

he he denne gris, kan da i det mindste bruges til noget nyttigt

http://cgi.ebay.com.au/wood-heater-oven-bbq-pig-on-wheels_W0QQitemZ260290248579QQihZ016QQcategoryZ106402QQcmdZViewItem

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 26-09-08 20:54

Det er jo ikke kun om at komme først... Det er jo temmeligt vigtige spørgsmål jeg søger svar på, så det er helt klart det bedste svar der ligger tungest på vægtskålen fremfor det hurtigste

nordsted - er det et billede af scootergrisen det sidste?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-08 21:08

Beklager, men jeg kan ikke udtale mig om, det er scootergrisen

Jeg har aldrig mødt ham... meen tror det næppe, i hvert tilfælde ikke hvis hans avartar er et selvportræt.

Jeg kan da godt se at det er nogle meget vigtige spørgsmål du har stillet, og svarene kan du bruge til mange unyttige ting

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 26-09-08 22:14

Ved du hvad Flash77 - her er modellen som du ik´ kan undvære

Tror du kan få en glædelig hjul her

http://i80.photobucket.com/albums/j170/tutousan/IMG_1295.jpg

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-08 22:35
Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 26-09-08 22:47

WOW - Det er godt nok noget af et svin den hjulegris du har fundet der HelleBirgitte - nu ligger du i spidsen.... Bliver spændende om der er andre der kan overgå den der

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 26-09-08 22:48

Nordsted - jeg er glad for at du kan se vigtigheden i mine spørgsmål

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-08 22:58

Jeg syntes det sjawt at finde grissebasser

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 27-09-08 12:42
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-08 12:55
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-08 13:01

En sød lille en

http://www.toypost.co.uk/images/latvia/pig.jpg

stopper nu,

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 27-09-08 13:45
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-08 15:14
Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 27-09-08 15:26

Citat
stopper nu,
Det var sku heller ikke for tidligt.Ved i hva? Nu har jeg fulgt med i de 5-6 tråde,om jeres "grissehalløj".Jeg krummer tæ`er.Det kan sku da ikke være voksne mennesker,der tèr sig på denne måde.En underlig form for mopning:At hænge en enkelt person ud,i den grad i diverse tråde."Små hjerner - små fornøjelser".Jeg har lagt mærke til at selv personer,som jeg har oplevet,rimelig seriøse,her på Kandu,lader sig rive med af pøbel-strømmen.VELBEKOMME.
Jeg har vist selv før haft mine kontroverser,med scootergrisen.Men at prøve at "jorde" en person på denne måde,ku`aldrig falde mig ind.Hvis det skal forestille at være humør,er det en fortolkning af den jeg (heldigvis) ikke kender til.
Seså,nu er jeg spændt på hvor mange blacklister,jeg skal optræde på.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-08 15:35

Mosebaek... he he jeg bl dig ikke

Jeg opfatter ikke denne tråd som en hån mod nogen som helst.

Prøv engang at læse i Flash77 profil, og se om du kan finde mange seriøse skriverier fra ham/hende

Og nej jeg ville ikke deltage hvis det var for at nødgøre nogle - der burde være plads til alle -

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 27-09-08 15:53

Citat
Prøv engang at læse i Flash77 profil, og se om du kan finde mange seriøse skriverier fra ham/hende

Nejvel,derfor undrer det også mig,at du bl.a.,vil være med i sådan en "heksejagt".

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-08 15:59

Mosebaek.... hvor i denne tråd ser du "heksejagten"?

For øvrigt er det meget almindeligt, at der er pjattetråde specielt om fredagen

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 27-09-08 15:59

Hej Mosebaek - jeg har overhovedet ikke opfattet denne tråd som en hetz mod nogen - bare en gang for sjov - måske har jeg været naiv - så hvis min deltagelse i denne tråd bliver opfattet, som om jeg syntes mobning/ hetz er ok - så kan jeg kun beklage meget..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-08 16:06

Lige mine ord HelleBirgitte

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 27-09-08 16:09

Citat
Mosebaek.... hvor i denne tråd ser du "heksejagten"?

Vi kan også kalde det personlig forfølgelse,hvis det lyder pænere!

Citat
Hej Mosebaek - jeg har overhovedet ikke opfattet denne tråd som en hetz mod nogen
Nå,deri er vi absolut ikke enige.Jeg kan garantere for at det var slut med henvendelser på Kandu,for mit vedkommende,hvis jeg havde været udsat for samme behandling.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-09-08 18:29

Jeg ved ikke om den har været vist

http://nachofoto.com/photo-of-yikers-4762aa48af95

Jeg deltager ikke i nogen hetz .... men dine synspunkter har du da lov til at have, det er du ikke den eneste om

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 28-09-08 13:38

Moesbaek - hvor er den heksejagt du omtaler? Jeg elsker hekse og vil rigtigt gerne være med til at finde heksen. Jeg håber du vil give mig lidt mere info omkring det.

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 28-09-08 13:41

Tak for svaret Nordsted1. Jeg synes du har gjort dig SÅ umage i den her tråd at det skal belønnes