/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Automatisk konfig. af netværk
Fra : Pigen2
Vist : 473 gange
100 point
Dato : 23-09-08 11:37

Jeg sad og rodede med min trådløse forbindelse i går, da jeg havde fået glemt koden og måtte nulstille.
På min vej fik jeg åbnet et program som tilsynladende er noget konfigurations-noget til mit netkort. Nu kan jeg kun finde netværk gennem det og ikke længere med Windows automatiske konfigurationsprogram....
Hvordan kan jeg igen få det over windowsø program?

Jeg har forsøgt at kigge i egenskaber for min trådløse forbindelse, men fanen "trådløse netværk" mangler...

Jeg spurgte Stofa i går om de havde en ide og han derinde sagde, at jeg bare skulle slette programmet, men han ville ikke udelukke at netkortet så ikke ville fungere. Og jeg forstår ikke hvorfor det skal slettes nu, når det har virket i 1 år uden problemet...

Lidt langt og indviklet. *griner*
Hilfe?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 23-09-08 11:44

Sæt din komputer en dag tilbage..... (gendannelse)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-09-08 12:05

Det program du fik åbnet ved et uheld, er sandsynligvis en anden program med driver til netkortet, prøv at højre klikke på programmets ikon nede ved uret, der kan du vælge Brug Windows til konfiguere netværket

Kommentar
Fra : Pigen2

Dato : 23-09-08 12:26

o.v.n. Hvis jeg klikker kommer der kun "Use Zero config. as config. utility" frem...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-09-08 12:42

Jeg har noget lignende på min bærbare, hvis du ikke får muligheden ved at højre klikke, så prøv fra Kontrolpanel - Netværks forbindelser - højreklik på dit trådløse netværk og vælg Egenskaber, der kan du sætte Windows til at konfigure, det er taget fra hukommelsen, ellers må jeg ind og starte den bærbare

Kommentar
Fra : Pigen2

Dato : 23-09-08 12:43

Det burde jeg kunne, ja, men det kan jeg bare ikke... Fanen, hvor man skulle kunne vælge at bruge Windows er der ikke længere...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-09-08 12:59

nu truer arbejdet om lidt, jeg har ikke tid til at tjekke hvordan på min bærbare, vil du vente på flere råd fra mig, så bliver det efter midnat, ellers kunne du jo forsøge Refis´s råd om systemgendannelse

Kommentar
Fra : Pigen2

Dato : 23-09-08 13:53

Jeg ser lige ad og skriver, hvis jeg får det fixet. :)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-09-08 16:31

H-klik på din lille skærm nede ved uret > vælg netværksforbindelser > opret en ny forbindelse.

Evt. kan du lige deaktivere den "forkerte" først > h-klik > deaktiver.

Godkendelse af svar
Fra : Pigen2

Dato : 23-09-08 19:23

Jeg brugte systemgendannelse og det virkede. :)
Tak Refi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-09-08 21:52

Selv tak...