/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvilke Mærker passer evt.
Fra : bambusneger
Vist : 392 gange
220 point
Dato : 15-03-03 14:55

haii.....
Jeg har mig en rigtig cool PGO Pmx, men problemet er bare at jeg synes den er svær at finde dele til. Har i evt. nogle links med PMX-dele. Passer dele fra en PGO Hot50 eller andre modeller på PMX'en???

med venlig hilsen Aske
ps. lige et spg. til: hvad kommer det til at koste hvis man skal ha sin scooter autolakeret og man selv kommer med delene, der er lige klar til at blive malet???
pps. ved rigtig god besvarelse tilgives 100 ekstra point!!!

Kommentar
Fra : Michaellehto

Dato : 16-03-03 20:33

Hvis jeg var dig ville jeg selv male den. det bliver næsten lige så flot og du kan sparer mange penge du skal bare huske at gører det inde for.

Kommentar
Fra : Michaellehto

Dato : 16-03-03 20:44
Kommentar
Fra : Michaellehto

Dato : 22-03-03 18:17

vil du have flere hjemme sider eller hvad????

Kommentar
Fra : DHH

Dato : 24-03-03 23:16

Angående autolakering af din scooter, har jeg lige haft min afsted for en sum af 1500kr... Jeg vil råde dig fra selv at gøre det, men betale dig fra det... De kan sit kram, og det er under de rette forhold det bliver gjort... Du kan prøve at se min, og det var en lærling der lakerede den...

http://www.adiction.homepage.dk/

Kommentar
Fra : DHH

Dato : 24-03-03 23:18
Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 26-03-03 16:33

den jo da ret cool, men bliver det dyrere hvis man skal ha 2 farver og hvordan gjorde du(her tænker jeg på om du selv kom med delene eller hva???)

med venlig hilsen aske

Kommentar
Fra : DHH

Dato : 13-04-03 00:28

Takker... Jeg pillede alle de dele af som skulle males, jeg sleb dem ik eller noget... Jeg lod dem gøre alt arbejde, det vidste sig jo at det gik godt... Man skulle da tro det ville blive dyrere, men det er ik noget jeg kan svare med sikkerhed...

DHH