/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Internet spil?
Fra : nokia3510
Vist : 363 gange
50 point
Dato : 15-03-03 14:01

Hej!! jeg har problemer med at spille spil på internettet... nogle siger det er noget med en firewall eller en proxy men hvad er det? jeg har ikke selv installeret dem.... HVAD GØR JEG HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

Kommentar
Fra : simonsweb

Dato : 15-03-03 14:45

Hej.

Prøv at begrunde dit problem lidt mere!!

//simon

Kommentar
Fra : luffe10

Dato : 16-03-03 09:34

Har du en Router og eller er din udbyder Cybercity?

Kommentar
Fra : nokia3510

Dato : 16-03-03 14:47

jeg har en router!!! mit problem er at når jeg vil spille f.eks age of empires svarer programmet bare ikke.... help

Kommentar
Fra : luffe10

Dato : 17-03-03 14:08

ja i din router sidder der en firewall som skal nattes.....det betyder at der er nogle porte du skal åbne før du kan spille på nettet.......http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl_udstyr/cisco_677/port_forwarding/ her er en lille manual hvordan du skal gøre. Hvis det er Cybercity du som udbyder ydes der ingen support på og natte, det vil sige det er på eget ansvar.

Jeg har muligvis fundet de porte der skal åbnes for og spille Age of empires over msn zone
de står her på denne side
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q159031

held og lykke.
Luffe10