/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
øv øv Teledanmark......
Fra : Torx
Vist : 269 gange
50 point
Dato : 15-03-03 10:26

Hej...

Jeg er blevet lidt sur på Teledanmark og håber der er en der kan hjælpe mig..
Jeg købte for 2 år siden et modem (Lasat 56k) med 5 års garanti men har smidt bonén væk men er lidt skuffet på TDC da der for 5 år siden slet ikke findes sådan et modem...

er der ikke en sød person der kan se mit problem og vil hjælpe mig med at scanne et sådan en ind og maile det til mig ???????
urup@12move.dk

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 15-03-03 10:34

nej men det er jo også kun 2 år siden du købte det..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-03-03 10:44

Hej Torx
Jeg må indrømme at jeg ikke helt forstår hvad det er du mener?
Hvis du har købt din moden i 2001 med 5 års garanti
Jamen så er du dækket ind med garantien til år 2006.
Og for 5 år siden var det modem som du nu har,slet ikke kommet frem på markedet endnu.
Hvad er det for et proplem du har?
MVH Brian
PS-Har man smidt sin bon væk,jamen så har man jo ingen beviser på hvornår man har købt sin modem,og så vil diverse foretninger slet ikke bytte den.

Kommentar
Fra : Torx

Dato : 15-03-03 11:55

Den dur bare ikke .........
Har prøvet alt men der sker ikke noget når jeg vil logge på......jeg har prøvet med et anden modem og det kører fint

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 15-03-03 12:04

Nåh okay.. jamen det fandtes for 5 år siden har jo så ingen betydning du har stadig 3 års garanti men du kan ikke finde bonen. nu er det gået i stykker og du vil gerne klage men det kan du ikke uden bon.
er du sikker på at du har sat det rigtigt op..? Telekabel i line, sat det rigtigt op i netværk via modem osv..?

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-03-03 12:15

Hej Torx,

Sidder og klør mig lidt i mit sparsomme hår, hvordan hulen kan du komme på Kandu, hvis dit modem ikke virker? Med mindre du da sidder bag en anden PC.
Som solgaard er inde på, så slet dit modem fra ehnedshåndtering, tjek at alle kabler osv. er forbundet rigtigt og geninstaller så modemet på ny. Du kan også teste ved at låne et modem fra en af dine venner.
En anden ting... hvis du har brugt et konverter stik fra en mus til at koble dit modem til din PC, så vil du nogle gange få det til at virke og andre gange ikke (har selv prøvet det før ADSL). Du skal i det tilfælde indkøbe et rigtigt stik (converter) som passer til din I/O port, det stik som følger med musen 'dutter' bare ikke.

Hygge...

Søren

Kommentar
Fra : Torx

Dato : 15-03-03 17:28

Jeg har bredbånd.........
har selt fået en anden moden fra en anden kunde magen til

Kommentar
Fra : Torx

Dato : 15-03-03 17:28

Jeg har bredbånd.........
har selt fået en anden moden fra en anden kunde magen til

Kommentar
Fra : dk

Dato : 15-03-03 19:07

Hejsa
hvis det er driver til teledanmark 56k modem
kan du finde det her
http://www.sitecenter.dk/cddata/

Kommentar
Fra : kle

Dato : 21-03-03 00:03

Gå ned til din lokale EDB-Guru. Deer er et serienr. under bunden på modemet og der kan man se hvad dato den er lavet så han kan måske godt hjælpe dig med det ellers gå op på www eicon.com de kan evt også hjælpe dig.