/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Beton : bl.forhold & materiale
Fra : baksen
Vist : 885 gange
100 point
Dato : 15-09-08 20:31

Skal støbe nyt betongulv (ovenpå ny isolering/vandgulvvarme) ....

Har overvejet færdigbeton/pumpevogn, men det koster en jet-jager, så blander og støber selv.

Hvilke materialer skal jeg benytte og hvor meget beregnes pr. m2 (8-10 cm lagtykkelse) ..... og hvilket blandingsforhold skal jeg gå ud fra ?

Skal der ikke f.eks. 20-30 m.m. flamingoplader mellem den nye beton og vægge ? (Altså ovenover isolering/og varmeslanger).

På forhånd tak - jeg VED at der kommer gode svar

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 100 point
Dato : 15-09-08 23:54

Støbning: klik ind på http://www.aalborg-portland.dk/default.aspx?m=2&i=98
og brug mængdeberegneren...

Godkendelse af svar
Fra : baksen

Dato : 16-09-08 21:42

Sådan !

Tak for svaret berpox - det var jo LIGE det jeg skulle bruge ......