/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Splejsning af videofiler
Fra : IceCap
Vist : 511 gange
100 point
Dato : 14-03-03 21:38

Kan man splejse MPEG/MPG/WMV filer sammen, så en splittet film kører uden afbrydelse?

Accepteret svar
Fra : solgaard

Modtaget 100 point
Dato : 14-03-03 23:16

ja det kan du godt eller dvs du kan bare lægge den over på computeren altså begge filer. så åbner du begge i dei medieplayer så lægger du ikke mærke til når den skifter..! så kan du jo altid slette den igen bagefter.

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 15-03-03 01:56

Hej IceCap!

Du kan også sagtens splejse filerne sammen med f.eks. Windows Moviemaker, Power Director Pro.

Men det kræver en kraftig PC.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 03-04-03 02:12

Hej IceCap!

Hvordan går det med splejsningen?

Mvh
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : IceCap

Dato : 03-04-03 10:47

Min comp er ikke kraftig nok, så Solgaards tip om at køre dem som en afspilningsliste virker helt fint! Tak for indlægene!