/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Hvad er et tips i vittigheder.
Fra : Eyvind
Vist : 735 gange
100 point
Dato : 13-09-08 18:26

Kan der være noget tips i kategorien "vittigheder" - eller er det bare fordi der kun findes 2 underemnemuligheder i alle kategorierne.

Hvis man kun vil suge til sig af seriøse tips...........går man vel ikke ind og kigger i denne kategori.
Man kan jo også fortælle en vits som et spørgsmål men det er da lige så fjollet.

Altså som jeg ser det er en vittighed lagt som tips vel ok.

Jeg tænker på denne som fik en hård medfart.
http://www.kandu.dk/tip18552.aspx

Ps. Men tippet kunne jo være - drik ikke andres drink.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 13-09-08 18:34

Jeg har lagt nogle vittigheder ind i tip.... og så længe der er en kategori der hedder vittigheder, så syntes jeg det er ok, at bruge den

Men det tip.... nej vel er det ej

Men jeg syntes det er sjovt at læse vittigheder, men det er forkert at kategorien er der

Hvis folk ikke kan li at læse vittigheder i tips, så er det som med så meget andet --- spring over---
hvor svært kan det være--- meget for nogle

Kommentar
Fra : edison

Dato : 13-09-08 18:35

Korekt. Og det kan jo være et tips til en Griner. Så for min skyld er det ok...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-09-08 18:38

Kun hvis det er en god vittighed, kan det betragtes som et tip
til at grine.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 13-09-08 18:44

Hej
Ja, jeg undrede mig meget over at der var tips i vittigheder, men nogle vittigheder kan man da lære af.
Jeg synes det er værre, med alle dem, som går ind og bedømmer med noget useriøst bavl. Jeg kan godt tåle kritik, men så skal det være seriøst.

Et af mine seneste tip
http://www.kandu.dk/tip18548.aspx

fik en hård medfart af nogle meget useriøse brugere. Jeg tænker som så: Dem gider jeg ikke høre mere fra overhovedet. Som regel holder det første indtryk man får af mennesker - ja, jeg blacklister dem omgående. Det er jo så ogå fint at vedkommende så ikke behøver at bruge deres hoveder på mine spørgsmål. Der er jo masser af seriøse kompetente mennesker herinde, som gerne hjælper ....... i den rigtige retning.

Jeg er da ligeglad med points - hvad skal man bruge dem til. Det eneste jeg har brug for er points til at spørge for - og den kasse er næsten altid tom.

Mange hilsner Ingelein

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-09-08 18:50

Teil - en god vittighed findes ikke....................men en vits som de flste syntes om er der mange af.
Netop i vittigheder kommer Hr. Einstein's teori netop til sin ret.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-09-08 18:56

Citat
Men tippet kunne jo være - drik ikke andres drink.

Godt sagt/skrevet Eyvind !!
Men i skal heller ikke spise min æblekage for næsen af mig !!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-09-08 19:04

Jeg har så den holdning, at en vittighed ikke er et "tip"

I det hele taget bliver "tips" fyldt op med ligegyldige ting.

Det ville ikke gøre nogen forskel, hvis "tips" blev fjernet, de fleste "tips" er jo alligevel gentagelser, brugeren, som vil skrive et tip læser jo ikke om "tippet" tidligere har været skrevet. Men måske er der point at tjene

Det kunne evt. være i få kategorier, der kunne skrives tips i, men smalltalk og vittigheder, har intet med et tip at gøre.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 13-09-08 19:07

Jeg tør ikke kommentere dette. Tænk om Ingelein ikke kan lige det, så ville hun nok black liste mig. Og hvad skal jeg gøre da?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-09-08 19:08

Jeg vil IKKE undvære tip'

Og jeg har lært at springe de tip over jeg ikke kan bruge--- det faldt mig meget let

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-09-08 19:11

Citat
Men måske er der point at tjene

ANS for hel....
Tror du virkelig at alle kun er ude på at få point ???
Vi er her sq da for at hjælpe hvor vi kan...mener jeg
Jeg fik at vide forleden dag at jeg er alt for sød herinde ...det kan da godt være jeg lige skal tage det til mig
For du er da så nedladende engang imelem .. Hvad får du ud af det ???

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-09-08 19:12

Men Ans - indtil det er ændret, kan det vel med god ret benyttes.
I øvrigt kan abonnering jo begrænses til "seriøse" kategorier.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-09-08 19:24

Eyvind.... Det bliver da ikke ændret.... jeg vil da også hellere have andet ændret, f.eks at man ikke får mail i egne afsluttede spørgsmål...

Altså hvis man abbonnerer på kategorien vittigheder - så ber man sæææl om det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-09-08 19:24

Citat
Vi er her sq da for at hjælpe hvor vi kan...mener jeg

Hvis du synes du får hjælp, ved at læse et tip i kategorien vittigheder, så glæd dig over det.
Jeg har bare en anden mening. Brugeren kunne jo have stillet det som et "spørgsmål", men der koster det jo.

Citat
For du er da så nedladende engang imelem

Jeg synes nu ikke det er nedladende at sige sin mening. Hellere det end at tale "brugeren" efter munden for at få status som "Jeg fik at vide forleden dag at jeg er alt for sød herinde"

Fortsæt du bare med at være sød, jeg tror du trives med det.

Jeg klarer mig sagtens med, at du mener, at jeg er nedladende.

Men en vittighed er efter min mening ikke et tip.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-09-08 19:28

Citat
Fortsæt du bare med at være sød, jeg tror du trives med det.

Jammen det gør jeg også ans...jeg har det bedst med at behandle og tiltale folk på en ordentlig måde.
Til forskel for andre.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 13-09-08 19:39

Hej alimak
når du nu så gerne vil blacklistes - jamen så for min skyld ingen alarm.
hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-09-08 19:48

Altså Eyvind, jeg blev skuffet over at du brugte denne kategori, og så ikke leverer en vittighed

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-09-08 19:52

Citat
og så ikke leverer en vittighed

Ja kan du så tage dig sammen !!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-09-08 19:53

Desværre kan jeg ikke både stille et spørgsmål og fortælle en vittighed samtidig.
Du ved jo at vi hankønsvæsner ikke kan multitaske.

Jeg kan heller ikke huske hvad det var sømanden sagde til nonnen.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-09-08 19:55

Citat
Du ved jo at vi hankønsvæsner ikke kan multitaske

Eyvind....
Den bad nordsted selv om

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-09-08 19:56

Jeg har det bedst med ikke at tale brugerne efter munden, så de bare får det svar, som de ønsker.

Forskelligheden længe leve

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-09-08 19:57

Citat
Til forskel for andre
Det må være mig du mener, for jeg vil skrup et eller andet på hvad man må i tips eller ej. Jeg skriver i tips som det passer mig. Got it???

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-09-08 20:10

Pia - jeg kunne ikke takke dig i dit æblekagetips, fordi du vil låne mig din microovn.
(Vi var ved at ødelægge sådan en microfidus på Azoererne bare fordi min morgenbolledame ville ha' dem lunet lidt)

Men hjemme har vi en varmluftovn, og den er ret god til at tørre hår, man skal bare helst ikke sætte den på grill.

Ps. Står det stadig ved magt, at jeg må låne den microovn.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-09-08 20:14

En mand sidder på en bar med sin drink og stirrer ud i luften uden at drikke den. så kommer der en anden mand on drikker den første mands drink. manden begynder at græde. "ej det må du altså undskylde, jeg køber dig en ny drink bare rolig" siger den anden mand. "nej det er ikke det... jeg har haft sådan en dårlig dag: først har jeg fundet ud af at min bil er brudt sammen, så jeg bliver nød til at gå til arbejde, så bliver jeg fyret for at komme for sent. så når jeg endelig har gået hjem igen finder jeg min kone i seng med en anden mand! så overvejer jeg selvmord, kommer her hen og så kommer du bare og drikker min gift!!!"
lol hehe

Jaa Khobergs boller

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-09-08 20:23

Citat
Ps. Står det stadig ved magt, at jeg må låne den microovn.

Med farer for at blive beskyldt for at "fedte" for dig ....såå ja pyt sq.
GIV ENDELIG IKKE MIG POINT

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-09-08 20:28

Pia hvis du er fedtet er det fordi du har bagt klejner, og det er lidt for tidlig

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-09-08 20:52

Citat
Jeg skriver i tips som det passer mig. Got it???

Det ka' du ik' vel!!!!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-09-08 21:15

Citat
ja, jeg blacklister dem omgående.

Jo du er en stor idiot det har jeg gennemskuet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-09-08 21:17

Citat
Teil - en god vittighed findes ikke

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-09-08 21:40

Jeg skriver i tips som det passer mig. Got it???

Det er nemlig det du gør Klumme LOOL

Og det er ikke kun i tips, men også i spørgsmål LOOL

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 13-09-08 21:49

Tak for svaret Nordsted1.
Nemlig..................................................

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-09-08 22:37

Ok Teil - måske er der et par gode.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-09-08 22:39

Tak