/ Forside/ Interesser / Fritid / Dykning / Spørgsmål
10  TIMO_J 140
Køb af helmaske
Fra : Dufour
Vist : 2138 gange
80 point
Dato : 14-03-03 14:43

Jeg søger råd om køb af helmask

Aga Helmaske

Poseidon helmaskee

Neptune II helmaske

hvad kan i anbefale mig hvilken er den bedste og hvor man kan købe dem
Har nogen erfaring med dem
hvelken skal jeg vælge..

Accepteret svar
Fra : TIMO_J

Modtaget 80 point
Dato : 07-10-03 21:21

Hej Dufour.

Det der betyder noget er om masken passer til dig, sidder den dårligt så er det formålsløst at købe masken !

Jeg selv har dykket en del med Aga helmaske, som sidder godt på mit runde hovede, og så tåler den god del dykning.. Af ulemper kan nævnes at glasset bliver hurtigt risset hvis man ikke passer på.

Poseidon Atmosphere og Neptune II helmasken - er begge lidt mindre kompakte og er derfor ikke mit førstevalg, men umiddelbart kan jeg godt se en fordel i at kunne udbytte 2.trinet

Når alt kommer til alt, find en maske der passer til dit ansigt, og en maske der fungere under din type dykning..

Mvh.

Timo.

Godkendelse af svar
Fra : Dufour

Dato : 08-10-03 08:37

hej Timo_J

mange tak for dit svar

det kan jeg godt bruge

MVH dufour