/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
hvor kan man leje
Fra : piaskov
Vist : 613 gange
100 point
Dato : 08-09-08 20:04

Hej kloge hoveder.
Nu har jeg ledt overalt ,syntes jeg selv, på nettet og har brug for jeres hjælp.
Vi, manden og jeg skal/vil gerne leje en autocamper/mobilhome 10 til 14 dage .
Jeg har set priserne på de proff. udlejere og de er dyre .
Er der ikke nogen der lejer ud privat ???
Det er meningen at vi skal kører en tur op langs østkysten og ned langs vestkysten i Jylland.
Planen er at starte i uge 38 .Det er altså lige om hjørnet.
Ved godt vi er sent ude men det er først noget vi har fundet tid til nu.
Please hjælp !!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-09-08 20:11
Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-09-08 20:26

Jeg havde nær sagt at I kan leje den i Flensburg for 1/3 af prisen....

Men det kan I så ikke - for så må I ikke køre i DK....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-09-08 20:27

Du kan også spørge på campisternes egen hjemmeside

www.dcu.dk oppe i toppen - mellem campister -

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-09-08 20:27

Hej refi.
Det var privat vi ville leje. Vi har været inde på den side og det er sindsygt dyrt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-09-08 20:28

Der er også en autocamperklub

http://www.dk-autocam.dk/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-09-08 20:29

Du finder næppe noget billigere end ca. 1000 kr om dagen....

Ved 14 dage kan du nok komme ned på 800

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-09-08 20:31

Citat
Det var privat vi ville leje

Det kræver jo I kender nogen med en....

Udlejning er IKKE for private....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-09-08 20:34

Citat
Det kræver jo I kender nogen med en....

Ja det har du ret i refi...og det kunne jo netop være at der her er nogen der kender nogen osv...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-09-08 20:40

Så er der en i den blå avis... jeg ved ikke om den linker direkte, men ellers så skriv leje af autocamper i søgefeltet, så fremkommer der en

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp

Det er møjhamrende dyrt at leje autocamper oveni, skal i så lægge prisen på camping...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-09-08 20:42

Ævs, den linkede ikke direkte, og nu kan jeg ikke finde annoncen igen???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-09-08 20:44

Her er den

Autocamper til 7 personer udlejes. Fra 2003 turbo med 125 hk. Til alm. kørekort. Alkove og køjer. Bad og toilet med varm vand. Ovn og 2 stk tv med dvd, kan ses under kørsel. Markise havemøbler 3 gasblus cykelholder til 3 cykler. Navigation i hele europa og fartpilot. 220 v aircondition i bodelen. kører ca 8-10 km/l på diesel. udlejes i hele uger i sommerferien for kr. 9.900 pr uge med fri km. udenfor skoleferien for kr. 7.500 pr uge med fri km og. Rabat ved lang tids leje depositum kr. 5.000. Fleksibel med start og slut dage udenfor sæsonen
Pris kr. 7.500kr 7.500

Telefon 98 29 71 31
Telefon 2 41 16 17 93
E-mail yxvestbjerg@hotmail.com
By Vestbjerg |Jylland - Nord

Ulempen er så at i skal have alt oppakning med i en personbil først

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-09-08 20:46

Den er så dyrere end nbc

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 08-09-08 20:54

Har i anhængertræk, er der også mulighed for at leje en campingvogn

http://www.dcu.dk/campisterimellem/annoncer_forside.asp?AreaGuid=2286

Men prøv også selv at oprette et spørgsmål på dcu' hjemmeside, den ses af rigtigt mange

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 08-09-08 21:24

http://www.ck-biler.dk/
jeg ved at ham tidligere har lejet ud

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 09-09-08 16:32

Hej med jer derinde ::
Ja det endte op med at vi simpelthen købte en campingvogn.
Jeg tror vi på længere sigt får meget mere glæde ud af det.
Tak for hjælpen til jer der har deltaget her . V.H. Pia