/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Personlig gave ... right!
Fra : Deda
Vist : 820 gange
20 point
Dato : 08-09-08 19:17

Halløj, jeg er den dreng på 17, med en kæreste der bliver 17, om to dage.
Og hun har bedt mig om at købe hende en personlig gave ...
Personlige gaver er seriøst svære at finde, for der er ikke noget hun går utroligt meget op i, som sportsgrene, hun spiller ikke musik, og .. altså .. ?!

Hun er meget glad for musik med melankolsk stemning i, som Tina Dickow og Duffy,
er mega glad for sine to katte, er meget venstreorienteret, elsker poletter (det der slik), dør uden smøger, og er lige startet på gymnasiet.
Men kan ikke købe hende en gymnasiebog, der handler om triste katte der spiser slik, mens de ser på Villy Søvndahl ryge pibe.
Har i nogen forslag?

Kommentar
Fra : melani01

Dato : 08-09-08 19:24

Hej

En pige på 17 går meget op i oplevelse. En bog er nok lidt kedeligt. Men her er nogle ideer, du kan tænke over det.

En tynd sølv halskade med et eller andet lille sten. Den er nemelig en god gave, fordi hvergang hun tager den på, så vil hun huske dig.

To billetter til en hyggelig film i biografen

parfume

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-09-08 19:26

Lidt parfûme, et smykke, en CD med et lille sødt brev med, et sødt brev med en hilsen om en oplevelsestur for jer to.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 08-09-08 19:36

eller en dildo fra leasy,,,,peter leverer og kører ik før den virker

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 08-09-08 21:18

Det kommer jo også an på hvad prisklasse?

Har du ikke så mange penge, så en overraskelsesdag, hvor du forkæler hende. Biograf, Hjemmelavet mad og en hyggelig aften, hvor det er HENDE det drejer sig om.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 08-09-08 21:18

En rød rose og et ægyptisk vedhæng (kat) evt med kæde - selvfølgelig vedlagt et romantisk kort
http://www.thynetstore.dk/product.asp?product=1851&sub=4&page=1

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 08-09-08 22:05

Hvis din kæreste er til smykker, hva' så med et hjerte, hvor der er indgravering i ?

se her: http://shop.andando.dk/product.asp?product=1096 shoppen har masser af andre smykker, der hurtig kan gøres personlige, når der indgraveres i gaven.

Held og lykke og iøvrigt tillykke med hende om et par dage

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 08-09-08 22:23

jeg syntes hellebirgittes forslag er rigtig godt nemlig en lille halskæde med en kat i , den er da utrolig personlig og er til at købe for rimlige penge . og rosen og brevet så er den da hjemme

håber du finder det rigtige

chicapigen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-09-08 02:41

Hvorfor skal tøser altid ha' dingel-dangel? Gi' hende en boremaskine eller en limpistol
Spøg til side... økonomien bestemmer (for dig som for os andre). Der er mange gode idéer og som tilføjelse kan du kigge lidt på:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=Gaveideer&meta=
og eller
http://www.google.dk/search?hl=da&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=Gadgets&spell=1
Go' fødselsdag

Accepteret svar
Fra : Ysseven

Modtaget 20 point
Dato : 09-09-08 07:24

Hun har bedt om en personlig gave...

Uanset hvad dit valg falder på, så brug dine egne ord fra spørgsmålet i kortet:

Citat
Men kan ikke købe hende en gymnasiebog, der handler om triste katte der spiser slik, mens de ser på Villy Søvndahl ryge pibe.

Det viser, at du kender til det, som betyder noget for hende, og at du ikke kan få "det optimale" - og mere personlig kan et kort da ikke blive... Især, hvis hun har humor!

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 09-09-08 10:11

Hvis du køber en bog, så kan husk at skrive en personlig hilsen i omslaget.
Det gør jeg altid.
Jeg skriver i hvilken anledning de har fået bogen, og hvad jeg tænkte, da jeg købte præcis den bog til den person.

Men skriv lidt om prisklasse.
Nogle 17-årige har ikke ret mange penge, andre vælter sig i dem.

Kommentar
Fra : Deda

Dato : 10-09-08 13:17

Tusind tak for alle de gode forslag :P
Jeg tror i hvert fald jeg har noget at kigge efter nu, med mine små 300 kroner, hvilket vel burde være nok ...

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 10-09-08 13:27

Riiiigeligt....!

Pas på, at du ikke havner på et niveau, hvor du ikke har råd til det. Julen står jo også lige for døren!!!

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 11-09-08 07:39

Hvad fik hun så i gave...???

Kommentar
Fra : Deda

Dato : 11-09-08 10:45

Jeg købte hende Sys Bjerres nye cd, noget dyrt creme og noget creme. :)
Det skal lige siges at hun er ret vild med creme, så jeg håber den går ind.
Men tak, folkens.

Kommentar
Fra : melani01

Dato : 11-09-08 10:49

Nå cream er det jo ikke personligt. Den bliver færdig efter en måned. Men det er også fint men du skal også huske at give point til en af de bruger der har skrevet til dig ..

Godkendelse af svar
Fra : Deda

Dato : 17-09-08 21:37

Tak for svaret Ysseven.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 17-09-08 22:26

Selv tak....!