/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
LaserJet - antal print ?
Fra : larsbjoern
Vist : 398 gange
200 point
Dato : 01-09-08 17:10

Hej
Jeg har 2 HP LaserJet-printere - 2100M og 4000TN.
Jeg ved, at man med en "tastekombination" kan få dem til at udskrive en side, hvor det bl.a. fremgår hvormange sider printeren har udskrevet ialt!
Er der nogle der kan hjælpe ?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-09-08 18:09

Hvorvidt dine printere understøtter den funktion ved jeg ikke.
Men de aktuelle indstillinger og egenskaber printes hvis du trykker og slipper knapperne start og annuller job samtidig, når printeren er klar.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : larsbjoern

Dato : 02-09-08 17:36

Her Palle, el. andre
Det virker ok på 2100M'eren. Har printet knap 20.000 sider - er det meget for en laserprinter.

4000TN'eren kan jeg ikke lige få til at vise kontiguration - og den ved jeg kan!
Den skal vel ikke tilkoples PC'en ? Er det ikke bare nok med strøm til den ?

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 200 point
Dato : 02-09-08 19:25

20.000 sider. Nææ det er jo en maskine der brugtes/bruges meget i kommuner mm.

4000TN er jo en bedre maskine med netværk mm.
Måske sådan:
Tryk "menu" indtil "information menu" kommer
Tryk "Item" indtil "print menu map" kommer
Tryk select for at printe menu map

Kommentar
Fra : larsbjoern

Dato : 03-09-08 18:34

Hej Palle
I stedet for "print menu map" skulle jeg vælge "udskriv hændelseslog", så det lykkedes - 368.000 print, og den kører endnu - utroligt!
Tak for hjælpen!

Godkendelse af svar
Fra : larsbjoern

Dato : 03-09-08 18:34

Tak for svaret pallebhansen.