/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Se dette tip
Fra : granner01
Vist : 932 gange
50 point
Dato : 28-08-08 13:27

http://www.kandu.dk/tip18485.aspx

Er der slet inger der har tænkt på at alle københavnere er flyttet uden for byen og at byen er befolket med jyder?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-08-08 13:31

Jow da - for de spørger hele tiden om vej.
Men ellers er de meget flinke, og man kan ikke komme op at skændes med dem. Det er nemlig umuligt, at forstå noget som helst af det de siger.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-08-08 13:43

og det skete for 100 år siden.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 28-08-08 13:51

Valby bakke er opstået fordi bønderne fra landet bankede jord af deres træsko før
de kom ind i byen.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-08-08 14:08

Hmm, det er vist ikke unormalt at man ikke ser sin egen bys serværdigheder, jeg boede f.eks. 8 år i Hillerød uden at se Frederiksborg Slot indefra.....jeg der ellers er historisk interesseret.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 28-08-08 15:06

Tjah, jeg bor i Faxe, 1 km fra kalkbruddet og ca. 2 km. fra Faxe bryggeri. Jeg har aldrig været inde på nogle af dem. LOL. Men det er nu heller ikke sådan lige at komme rundt i kalkbruddet i kørestol.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-08-08 15:56

Nej - og endnu sværere hvis du starter hos Faxe.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 28-08-08 16:45

God idé. Så ser kalkbruddet nok også meget sjovere ud.
Hilsen Jette

Accepteret svar
Fra : the1best

Modtaget 50 point
Dato : 28-08-08 17:23

Jeg kan i øvrigt slet ikke forstå, at der er givet så meget som en enste stjerne for det er sku da ikke et tip, men det er ok - når bare det er af dem der er på hele tiden ellers så får alle andre sku en skideballe og 0 stjerner og nu jeg er ved det så er jeg også så hamrende træt af at folk ikke læser ens indlæg inden der svares, kan hentyde til mit eget indlæg http://www.kandu.dk/Spg124543.aspx hvori jeg skriver "Hun fejler ikke noget, så det er ikke der problemet ligger. " og alligevel kommer der indlæg med at hunden må være syg siden den ikke kan gå på trapper og de bliver sku ved selv om jeg skriver hun ikke fejler noget, det er lige før jeg bliver kaldt for en dyremishandler, det er nu modbevist for idag render hun op og ned både sammen med os og hun kan også finde på at rende derop alene.

Beklager mit meget sure opstød i denne tråd.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 28-08-08 19:38

Hvordan kan man finde en jyde i København? ....... Gå ind i et hvilken som helst firma i Kbh. og spørg efter chefen

Fra mig som er jyde - men deporteret til "Djævleøen" for mange år siden af forældre ... er jo så blevet hængende, og godt tilfreds

Godkendelse af svar
Fra : granner01

Dato : 26-09-08 19:14

Tak for svaret the1best.