/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
har jeg mulighed for at finde en bruger?
Fra : natvagten
Vist : 349 gange
20 point
Dato : 13-03-03 05:00

jeg har haft kigget i gruppen spritisme.
og der er en bruger jeg godt kunne tænke mig at skrive til, er der mulighed for at finde frem til vedkommendes e-mailaddresse m.m. ?
han skrev i pruppen spritisme D.10-10-02 kl 12.31 hans navn er Stig Nielsen
Med venlig hilsen
natvagten

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 13-03-03 05:04

Den bedste måde at finde ud af det på er vel at spørge i gruppen "spiritisme".....

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : natvagten

Dato : 13-03-03 05:24

det har jeg allerede gjort men det var mere om man kunne få kontakt og skrive en privat besked tak for svaret Henrik

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-03-03 07:43

Hvis du nu svare på et indlæg hvor han deltager http://www.kandu.dk/dk/news/220519/groupid/20604 så får han da vist en mail.....

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 13-03-03 09:14

Hvis du klikker på hans navn øverst til venstre over indlægget kommer du til hans profil, og hvis han ikke har skrevet en emailadr der er det jo svært at skrive direkte.

Så er der vel ikke andet at gøre end at efterlyse ham ved at skrive et indlæg til ham hvor du evt. opgiver en emailadr han så kan kontakte hvis han vil have du kontakter ham privat

held og lykke med det

med venlig hilsen
Bantam