/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
trådløst netværk
Fra : bfksorte
Vist : 519 gange
300 point
Dato : 25-08-08 12:32

Da jeg for flere år siden købte en bærbar fik jeg også trådløst netværk. Men jeg hart ikke den fjerneste mening om, hvordan jeg indstiller det. Der er heller ikke problemer det fungerer upåklageligt, men jeg skal ud at rejse og hotellerne annoncerer med trådløst netværk.
Men kan jeg bare tage min bærbare og så fungerer det eller er en masse med indstillinger.
Det lyder jo forjættende at medbrinde den bærbare
Jeg håber i kan hjælpe mig tak

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-08-08 12:42

Hvilken bærbar har du ? Du har måske en kontakt som du skal slå til for at aktivere det trådløse netværk, bagefter kan du højre klikke på netværks ikonen nede ved uret og klikke på Vis trådløse netværk som er tilgængelige, der vil hotellets netværk så vises, marker linjen med netværks navnet og klik på Log på, så enkelt er det, men husk at aktivere netkortet hvis du har en kontakt på den bærbare (det har du sandsynligvis)

Kommentar
Fra : transor

Dato : 25-08-08 12:42

Hvilket styresystem ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-08-08 12:44

Hvis dit trådløse netkort er sådan en usb kort du har sat i, og ikke er indbygget, så skal du ikke aktivere nogen kontankt, bare sæt usb kortet i (husk driver) og log på

Kommentar
Fra : transor

Dato : 25-08-08 12:49

Ja hvis og hvis, det er ikke godt at vide når han ikke fortæller en s... om systemet.

Kommentar
Fra : me67

Dato : 25-08-08 13:19

Citat
Ja hvis og hvis, det er ikke godt at vide når han ikke fortæller en s... om systemet.

Slap dog af og tal ordentlig til folk - der er kun gået 17 min fra "bfksorte"s indlæg kom til du
er begyndt at overfalde vedkommende med pga. manglende information.

Det kunne jo være vedkommende havde andre ting at lave end at sidde på kandu
og besvare indlæg inden for 20 sek.

Kommentar
Fra : bfksorte

Dato : 25-08-08 13:39

Det er en dell maskine - Enspiron 6400 og styresystemet er XP Vista.
Jeg vil tro, at det er et USB-kort jeg har. Der er ihvertfald ikke noget tænd/sluk kontakt
Undskyld mine manglende oplysninger, men jeg var usikker på, om det var nødvendigt.
Jeg har et ikon i nederste højre side, hvor jeg komme i gang med det trådløse netværk
Jeg håber dette er bedre.

Accepteret svar
Fra : berno82

Modtaget 300 point
Dato : 25-08-08 13:40

Du vil under alle omstændigheder skulle taste noget opsætning af det trådløse netværk på hotellet (underordnet hvilket styresystem du nu har) ellers skulle der ikke være nogen problemer i at få det til at køre, men hvis du vil vide hvor du skal taste oplysninger ind henne skal vi bruge lidt system info, men ellers er jeg sikker på at den person du får oplysninger om netværket på hotellet fra kan fortælle/vise dig hvor du taster relevanter koder osv. ind

Godkendelse af svar
Fra : bfksorte

Dato : 25-08-08 13:46

Tak for svaret berno82.